tsomitiger

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Therese Jäger - 4 april 2012 13:20

Igår gjorde jag det sämsta jag någonsin kunde gjort, eftersom att jag har varit så väldigt duktig så tänkte jag att jag kunde unna mig en pizza, så beställde en barnpizza vezuvio utan sås och massa grejor på. Kom hem, åt väl upp min jävla pizza ganska snabbt, sen var det över, fruktansvärt gott och inte mer med det. MEEEEN, ungefär 1 timme senare fick jag så jävla fruktansvärt ont i magen, det går inte ens att beskriva. Precis under och mellan brösten, där levern sitter gjorde det svin ont, och jag kallsvettades och var yr och visste inte var jag skulle ta vägen, låg på golvet i vardagrummet och rullade runt. =/ Så levern fick sig väl antagligen en fett chock eller nått liknande, det låter ungefär som dumpning som man kan få EFTER att man gjort operationen (hittade även på en sida att man kan få det innan men mest vanligt efter op). Tog iallafall 2,5 timme ungefär innan det värsta var över och jag hade slutat kallsvettas så då gick jag och la mig, skulle försöka sova bort det, vaknar 3 timmar senare kl 24.00, då hade jag fortfarande lite värk i levern (antar jag) och halsbränna nått så in i helvete, gick och la mig en stund senare och somnade om, vaknade idag och mår bra. =) Är bara fruuuktansvärt jävla rädd för att äta överhuvudtaget, eftersom att jag nu får lov att äta.. =S menmen, det ska väl gå bra!


Jag lärde mig iallafall att jag ska nooooog aldrig mer i hela mitt liv äta pizza, hur gott det än är!! Är huvudet dumt får kroppen lida!


Så har man gått på en pilverdiet så rekommenderar jag inte att det första man gör är att äta en pizza!



Tack till älskling som iallafall försökte stoppa mig från att äta pizzan och sen ändå hjälpte mig när jag mådde dåligt! Du är guld värd finaste! <3



Ha en fin dag alla! =)

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards