tsomitiger

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Therese Jäger - 15 april 2012 22:39

Det blev inte sängen efter duschen, det blev soffan och BB, =) Men NU blir det bannemaj sängen efter detta inlägget!!


Om man räknar datum till datum, så är det exakt 1 månad till OP idag! =D wiiiee, fan detta kommer gå snabbt. =)

Längtar som in i bomben på att få börjat mitt nya liv.


Om man räknar dagar så är det 30 dagar till op. Fan altså, det är ändå snart! =/ Hoppsan, nu gjorde jag mig själv nervös.. Såhär på små timmarna när man ska sova, icke bra! Kommer jag bara ligga och tänka på det.. hmm!


Aja, det löser sig, det kommer säkert gå bra. =) iihh, kan inte vara gladare än vad jag är! Jag är såå lycklig att jag får vara med om detta, att just jag får denna hjälpen, är verkligen super tacksam för att man kan få denna hjälpen om det vill fungera på något annat sätt. =)


Men nu säger jag godnatt!

Av Therese Jäger - 15 april 2012 20:23

Det blev fasiken en jogging runda på 3,2 km, bestående av BARA backar! =O

Pust och stön säger jag bara, men fy fan vad stolt jag är över mig själv. =) Riktigt jävla nöjd är jag med mig.


Visserligen så sprang jag ju inte hela tiden, men det kan man väl inte begära första gången plus att jag har 65 kg övervikt?! Eller?!

I vilken fall som helst så är jag toootalt jätte mega impad över mig själv. =) Det här ska jag fortsätta med ett par gången i veckan, så förhoppningsvis kilona försvinner lite lättare. =)


Nu blir det duschen och sen mys med min underbara älskling. =) Ha en trevlig kväll alla!

Av Therese Jäger - 15 april 2012 19:15

Nu har jag införskaffat mig en helt ny moppe. =) Ska bli kul när den kommer hem. Den kommer förhoppnigsvis någongång nästa vecka.


 

Såhär vacker är min nya moppe. =) wiie. Gud vad spännande detta ska bli. Haha känns ungefär som ett barn på julafton. =)


Menmen, nyss ätit lite mat. Om en liten stund ska jag ut på min första jogging runda. Får se hur det går. Hoppas det går bättre än vad jag tror det kommer göra iallafall. =P Jag ska börja med att bara springa en liten runda, och så kan man ju öka på den runda när man blir van! =) Wish me luck.


Ha en trevlig kväll. =)

Av Therese Jäger - 15 april 2012 13:11

Hårfärningen är nu fixad, så nu är min halvmeters utväxt borta och det solblekta är också borta. Nu är det svart som natten, precis som det ska vara! =)

Jag gillar´t. =) Tack bästaste Alex! <3


Nagelförlängning är bokad till den 27/4 kl 11.00 hos Indra i Borås. =) Gå in på hennes hemsida och kolla om ni vill. http://cherlindrea.se/nageldesign.html Hon är grymt duktigt har jag hört. =)

Så strax är första belöningen fixad. =)


Lite senare idag tänkte jag ut och jogga en runda (så mycket jag orkar iaf), hoppas det går bra. Kan vara en hjälp på traven för dem stackars kilona att rasa. =) Har även funderat lite på att vara med på vårruset i år. Det kan bli skoj, och en mysig gå/jogging/spring runda någonting. Haha Vi får väl se hur det blir med den saken. =)


Har även funderat på att skaffa mig en moped, eftersom att jag bor mitt ute i ingenstans utan körkort och bussförbindelsena är katastrof, så för att kunna ta mig någontans på egen hand, (fört och främst till jobb) så tänker jag nu skaffa mig en liten moped, det är väl inte helt fel fast jag är 22 år? =) haha


Nej, nu ska jag fortsätta kolla lite till på mopeder, sen drar jag ut en runda. =)

Hejsvejs!

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards