tsomitiger

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Therese Jäger - 16 april 2012 21:34

Det blev en liten jogging runda på 3,6 km idag. =) Riktigt nöjd idag också. Dock har jag en jävla träningsvärk i magen och låren. =P Men det är bra, för då vet man att man gjort något bra iallfall!

Sprang ju inte hela tiden idag heller, men det kommer kanske med tiden, det får jag iallafall hoppas. =)

Och så hoppas jag ju förståss att jag någon gång kommer bli bättre, så att jag får luft, för så fort jag rör lite grann på fläsket så får jag för tusan igen luft!!! =O Det är sjukt jobbigt. Dels beror det väl på att jag har trånga luftrör och astma, men mest hoppas jag att det är övervikten som gör det, så det försvinner när jag går ner. =)


Menmen, imorgon får vi se om joggingen har gett något resultat. För imorgon är det ju vägning och mätning.. =)
Hoppas verkligen på bra resultat!


Nu blir det duschen och sen BB och säng mys med min underbara älskling! <3

Godnatt alla läsare. =)

Av Therese Jäger - 16 april 2012 16:02

Har inte tagit min jogging runda än, tänkte att det är bättre jag koncentrerar mig på tvätten just nu och så tar jag joggningen efter maten lite senare ikväll. =)

Det blir säkert bra. =)


Nu ska jag ut en vända och hänga upp mer tvätt. (Hoppas det inte kommer mer snö, redan snöat lite idag) Menmen, det får gå bra ändå. haha Får sånna riktiga vårkänslor av att hänga tvätten ute istället för att torktumla den. Det luktar så mycket fräschare! =)


Todiloo! =)

Av Therese Jäger - 16 april 2012 12:05

Då börjar en ny vecka nu, och med det kommer nya tag. =) Nu är det inte alls långt kvar till operation om man tänker efter. Det ska bli så sjukt skönt när det väl är gjort.

Det ända jag är nervös över med op, är att jag ska vakna upp med ett ärr över hela magen, typ att det blev någon komplikation så dem var tvugna att öppna upp mig, eller för den delen att inte vakna upp alls! =/

Nej, får jag inte lov att tänka. =) Det här kommer gå fiiint, jajemen!


Idag är det städ & tvätt dag, har jag bestämt mig för. =) Får passa på att tvätta när det är så fint väder, så man kan hänga ut kläderna, det luktar såååå gott. =)


Lite senare idag blir det ännu en jogging runda. =) Hoppas det hjälper till att minska kilona till imorgon, när det är dags för vägning & mätning igen. =D


Nej, nu ska jag snart sätta på mig mina jogging skor och dra ut en runda. =)
Ha det gött alla! =) Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards