tsomitiger

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Therese Jäger - 20 april 2012 20:20

Huvudet håller på att sprängas sönder känns det som, varken allergi tablett eller ipren mjuka kapslar hjälper.. =( Känns som att jag har en tickande bomb inannför pannan. Varje minut som går gör det bara ondare och ondare..


Men somsagt detta var min jogging/promenad dag, och då ska det fan bli jogging/promenad också. Så jag fick väl på mig min outfit och traskade ut.. Det fick dock bara bli en rask promenad på 2 km, för varje steg kändes som ett 10 tons slag mot huvudet.. =(

Aja, nu är det över iallafall. Och nu blir det en snabb dusch & sen resten av let´s dance. =)


Trevlig kväll alla fina.

Av Therese Jäger - 20 april 2012 17:29

Idag är det bara 25 dagar kvar till OP. =) Sjuukt vad tiden går snabbt, dem här dagarna kommer bara rulla iväg och snart är det den 15 maj. Och jag kommer fråga mig, var tusan tog tiden vägen? =) haha


Sjukt härligt ändå, att det går så snabbt .. Att man slipper gå i väntan huuur länge som helst! =)


Idag har jag en jäääävla huvudvärk som inte vill släppa mig, ( allgeri huvudvärk kallas det, i klass med migrän, vissa dagar värre än migrän andra dagar inte så jobbigt) får den pga att jag är allgergisk mot kvalster björk hund & gräs. (hundar reagerar jag dock inte på.)


Nu ska jag ta en allgergi tablett, lägga mig i sängen och kolla film, och hoppas på att huvudvärken försvinner, för ut och springa idag det ska jag! =)


Ha en skön kväll alla! =)

Av Therese Jäger - 20 april 2012 10:14

Usch, det är en regning/snöig dag idag. =( Hoppas det försvinner, det är ju även jogging dag idag och det är inte såå jätte kul att springa i skit väder, men försvinner det inte så får jag ju göra det iallafall, för springa det ska jag! =)


Även om vädret inte är på topp så är fortfarande mitt humör det. =) Är fortfarande sjuuuukt glad över att jag fått jobb i sommar. Plus att nu är det snart bara 3 veckor kvar till OP. =D wiiiee, det närmar sig med stormsteg! =D


Jag har även varit rökfri i 7 veckor idag, riktigt imponerad är jag själv över det.. =) Ger man sig fan på något så går det tamigfan att genomför också! =)


Nu blir det frukost och en runda med hundarna! =)

Tjingeling.

Av Therese Jäger - 20 april 2012 00:11

Idag är en super bra dag. =)

Vaknade i morse, gick ut med hundarna, käkade frukost, och sen begav jag & Gösta oss in till ulricehamn för en härlig dag hos Jessica. =) Där blev det massa skitsnack (inget dåligt) och en långpromenad med fluffetuff och även en del sjungande (lips xbox 360) OCH JAG ÄLSKAR´T!!! Ska köpa det så fort det finns tillgängligt på CDON! =) wiiee.


Efter det drog jag & Gösta hem i regnet och där väntade älsklinge och matlagning. =) Super trevligt. Verkligen kul att få äta tillsammans med min sambo igen. =) <3

Även när jag är hemma, så går jag och hämtar posten, där var brev till mig, hmmm.. tänkte jag. Kan detta vara ???

JOOO, JAG HAR FÅTT 6 VECKORS JOBB I SOMMAR! =D=D=D AAAASSSGÖÖÖTTT!!! FY FAAAN VAD BRA!


Sen bar det vidare för min & göstas del, bort till Ida i Vegby så hon kunde få känna lite på Gösta, men olyckligtvis så trillade lilla ida & Gösta ner i backen. Dem klarade sig dock undan skador båda två. =)

Blev även stoppad av polisen, som berömde mig för min sjukt snygga moppe! =D


Efter det körde jag & gösta hem, väl hemma bytade jag om till min jogging outfit. =) Och sen tog jag Plexus (hunden) och älskligen "jagade" mig med Gösta. Haha as kul har jag haft idag. Det blev en runda på 3 km idag. Joggade mer än vad jag gjort dem andra gångerna. Sjukt stolt är jag. Men det fick jag igen när jag kom hem.. Fick ta bricanyl (min astma medicin) och nu är jag helt skakis.. =/ menmen.. Nog om det, nu ska jag lägga mig i sängen igen. =)


Godnatt alla. =) Sussa gott!

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards