tsomitiger

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Mindre klädesstorlekar. =D=D=D

Av Therese Jäger - 29 juni 2012 22:15

Tjooohooo, jag beställde kläder från halens i förrigår som jag fick idag. =D Super najs!

2 tunikor, 1 topp, 2 trosor, 2 bikini bhar och 1 bikinitrosa. Och jag köpte allt i lite mindre storlekar för att jag tänkte att jag skulle kunna ha det lite senare.. MEEEN DET PASSADE TA MIG TUSAN NU!


Den ena tunikan är i storlek 48/50, den andra är i 44/46 (sitter aningen tajt, men det kommer så småningom), toppen är storlek 48/50, trosorna/bikinitrosorna 44/46 och bikini bharna är 44/46 ..=D AAASSSS NAAAAJJJSSSS...

Innan har jag haft 52/54-54/56, såååå det är ett par storlekar som har minskat åå det känns sååå super skönt. =D



Trosorna är rosa (har även ett par till i svarta), därför dem blänker så fint av blixten på kameran. =P Allt detta är storlek 44/46 OCH PASSAR. =D

 


Denna är storlek 44/46 och sitter lite för tajt så den får jag vänta med att använda, Men jag får den på mig iallafall. =D

 


Denna är 48/50 och sitter heeelt perfekt, ska vara en topp, men funkar bra som en tunika för mig. =)

http://www.halens.se/fynd-53/topp-069072/paging$1,25?oc=036

 


Denna är också 48/50 och sitter heeelt perfekt. =D Och svin skön är den! AS GLAAAAD ÄR JAG!!

 


Kommentera gärna vad ni tycker. =)


Tjooohoo, med det sagt hoppar jag nog i sängen. =)

Tjingeling.

 
 
Ingen bild

syster

29 juni 2012 23:07

Fan vad härligt syster. Det går bra nu!!

Du är toppen bäst! <3

Therese Jäger

29 juni 2012 23:19

Det går jätte bra nu! =D Och roligt som attan är det.

Tack finaste syster! (hjärta)

 
Madde

Madde

1 juli 2012 16:12

Man blir så lycklig när man kan köpa mindra kläd strl!!:D

http://gbpminviktresa.blogg.se

Therese Jäger

2 juli 2012 17:09

Riktigt lycklig blir man! =D Trodde aldrig det skulle hända. hehe

 
Anna Sevo

Anna Sevo

2 juli 2012 09:41

Hej och så kul att se att du klickat hem så mycket fint från halens.se
Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg...
Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
1. Skriv ett blogginlägg
2. Gå in på den specifika produktsidan på www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.
Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.
Lycka till och trevlig måndag önskar Anna från Halens

http://halens.se

Therese Jäger

2 juli 2012 17:10

Tack för tipset. :) Detta ska jag göra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards