tsomitiger

Alla inlägg under augusti 2012

Av Therese Jäger - 29 augusti 2012 15:11

Vågen har stått still ett tag nu, så nu har jag slutat väga mig varje vecka. Ska börja väga mig igen när jag börjat träna, vilket är på måndag. :) och då hoppas jag att vågen börjar visa minus igen, annars blir jag ledsen.


Just nu sitter jag på vårdcentralen, ska kolla om jag kanske har lunginflammation eller nått annat mög kanske. :/ får se vad dem säger. Kanske bara är inbillning.



Har även bokat kryssning för mig och mina fina flickor den 9-11/11. Då bär det först av till Göteborg för å ta tåget till stockholm, sen hoppar vi på båten som tar oss till riiiiga. :) <3 fan vad vi ska ha skoj! Längtar som bara den.

Av Therese Jäger - 22 augusti 2012 14:21

Nähä, då blev det inte att börja med gymmet idag iheller.. ALLTID ska det vara något! =( Blir så fruktansvärt ledsen på allt. Varför kan ingenting gå som man vill då?


Och åka in till gymmet själv det vill jag bara inte. =( Tycket inte om sånt.. Å nästa vecka jobbar jag alla dagar utom torsdag och min kära sambo jobbar från 12-20 så då går det inte iheller, med andra ord tidigast v.36 kan jag börja träna, om 1,5 vecka och det känns som en evighet bort..


Menmen. Thats the fucking life..

Tjingeling.

Av Therese Jäger - 21 augusti 2012 21:36

Jaha, denna veckan rörde sig vågen bara 0,6kg neråt, dåligt. =/

Visserligen gick den neråt men fan inte mycket.. Allt minus är bra, jaaa jag vet! Men aaaaahh vafan, det är tur jag börjar träna imorgon. =) Hoppas det ska hjälpa vågen på traven. =)


Varken hunnit eller orkat ta måtten idag .. Jobbat 7.15-14.00, sen mår jag väldigt konstigt.. Har ont under brösten (lungorna kanske) och även mellan skulderbladen (även där lungorna kanske), vet i fasisken vad det kan vara .. =/ Men jävligt jobbigt är det iallafall.. Känns som om någon lagt en 200 kilos sten på bröstet på mig..


Menmen, får hoppas det går över. =)


Nu ska jag sova. (tror jag) =)

Godnatt!

Tjingeling.

Av Therese Jäger - 14 augusti 2012 19:45

Idag var det ju då vägning och mätning. =)
Det blev ingen mätning för jag orkade inte riktigt..
Men vågen stannade på 109 kg iallafall. =) Härligt att det fortsätter neråt, snaaart är jag under 100. =)


Men jag tycker iallafall att det går lite för långsamt, med tanke på att jag "bara" gått ner 1,1 kg på 2 veckor.. =S
Så nu har jag pratat med min sambo och nästa vecka (kanske redan till helgen) börjar vi träna. Nu ska jag fan sätta fart, måste verkligen skärpa mig, och om det är någon som kan få mig motiverad och verkligen puscha mig så är det han. =) Är verkligen jätte taggad till detta just nu (hoppas det håller i sig längre än vad det brukar). =)



Sista veckan nu på jobb, bara 3 dagar kvar. =( Men jag stannar förhoppningsvis som timvikarie. =)

Började plugga förra måndagen, går skit bra och det känns änsålänge helt rätt. Verkar vara skit kul. =) Så detta calet tro jag att jag gjorde helt rätt. =)


Aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det en kvällsrunda med vovvarna och sen en massa TBBT (The big bang theory) innan jag måste sova, jobb imorgon 07.15-14.00 =)


Ha det bäst, ppl. =)

Tjingeling.

Av Therese Jäger - 9 augusti 2012 10:08

Denna veckan blir det ingen vägning och mätning. Jag är nere i skåne heeela vecka och jag bara vägrar att ställa mig på olika vågar.


Så jag och ni alla som följer mig får snällt vänta till nästa tisdag. =) tihi.


Nu har skolan börjat och snart är det sista veckan på mitt sommarjobb, tråkigt med ändå skönt att få ägna sig åt skolan. Jag ska givetvis stanna kvar som timvikarie, så jag kan få in lite pengar å så om det skulle krisa på jobbet någon dag så finns jag. =)


Allting flyter på som bara den, det går hur bra som helst med allting. Jag äter inte riktigt så många gånger om dagen som jag ska, men jag försöker iallafall. Vissa dagar fungerar det, andra inte. Så är det helt enkelt. =)


Menmen, nu blir det snart en runda till världens bästa Malin! <3

Ha det fint.

Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards