tsomitiger

Alla inlägg under april 2013

Av Therese Jäger - 24 april 2013 09:44

Jomen varför inte, vikten stannade som vanligt på 98 kg..

Och nu har det snart gått 1 år sedan operationen och liiite mer måste jag fan gå ner i vikt.. Herregud.. Okej att man kan stå still å så där, det vet jag att dem flesta gör.. MEN INTE HUR LÄNGE SOM HELST?!


Menmen.. vi får la se hur detta slutar. :)


Nu orkar jag inte skriva mer för tillfället.

Ha det bäst!

Tjingeling.  

Av Therese Jäger - 23 april 2013 21:15

Jaha, inte mycket som hänt sedan sist.. Tycker bara jag jobbar och tränar hela tiden. :) Det är väl positivt, men lite fritid kan vara skönt att ha. :)

Nu har jag iallafall fått veta vilka helger jag ska jobba i sommar, blir v.26,29 och 33 och någon gång i sommar kommer jag och mitt hjärtegull och våra fina män troligtvis dra på weekend semester till London, å det kommer bli heeellt freaking azzzum. :)

Ska även kolla på solresa till hösten/vintern. :) Jag vill ut å resa en massa, så det är bara till å spara pengar. :)

Vill man, och är riktigt sugen, så går det och det löser sig alltid! :D

Jag och hjärtegullet mitt kommer även försöka dra en ride ner till skauneland å hälsa på, (förhoppningsvis med en vääääldigt coolig bil, thithih) Mer om det när det är bestämt.

Ska även försöka hinna med en ride upp till finaste syster och svåger i Östersund. :) <3

Och en till sak som är planerad i sommar är Stockholm den 13-15 Juli å kolla på Iron Maiden med världens bästa syster och Pappa. :)

Och sist men inte minst blir det förhoppningsvis (99,8% säkert) espevik till midsommar. :) Just got to love the camping liv. :D haha

Blev ingen vikt tagen imorse då jag började klockan 07.00 Så vikten får ni vänta med till imorgon. :)


Nu ska jag hoppa i sängen. :)
Ha det bäst alla.

Tjingeling.

Av Therese Jäger - 19 april 2013 10:02

Det var ett par dagar sedan jag skrev här nu.. Men det händer inte allt för mycket för tillfället, eller egentligen händer det huuur mycket som helst, men inget som jag vill ska hända händer.. ^^


Vikten har stått på 98 kg hur länge som helst känns det som.. visst jag har börjat träna och bygga muskler, men jag tycker ju ändå att jag ska gå ner i vikt liiiite iallafall. :) Jag vill att det ska vara så!!

Vågen stannade faktiskt på 97,8 kg i tisdags, men tycker inte det är värt att ändra det här på bloggen, då jag bara inbillar mig själv att det kommer fortsätta neråt.. meeen jag är nästan säker på att vågen står 98 kg igen nästa tisdag .. såå jag låter det stå 98. :)


Idag blir det jobb, 15-21.30 :) och imorgon och på söndag blir det gymmet, och svettas som en gris. :) Här ska förbrännas massor av fett! :) wiiiee..


Var i Borås igår med alex och köpte 2 par nya skor, åå jag är helt föräääälskad. :)
Här kommer bilder.


     


Lite fler bilder på mina skor. :D Klickar man på bilderna så visas dem större. :)

         


Ni får ha en toppen fredag och en trevlig helg för det ska jag ha! :)

Ha det bäst!


Tjingeling. 

Av Therese Jäger - 12 april 2013 12:51

Då var snart denna veckan också gjort.. det blir jobb för mig hela helgen, så här ligger vi inte på latsidan. :)

Idag blir det gymmet, och så får det nog bli gymmet imorgon också mellan mina jobbpass. :)



Förlängde mina ögonfransar i tisdags, och jag är såå super nöjd. :) 

       


Så jag kommer troligvis fortsätta med att ha ögonfransarna förlängda. :) Nu ser man ju ut som en normal människa iallafall. :) haha


Och nu till den tråkiga vikten, jag ger snart upp, jag kommer verkligen inte under 98 kg.. Skit störigt.. Jag äter inget godis (kanske slinker ner en eller två bitar då och då, men inget anmärkningsvärt), å jag äter inte speciellt onyttigt. Jag försöker verkligen tänka på vad jag äter, och jag tränar box 2 ggr i veckan och utöver det minst 1 ggr i veckan på gymmet. Och sen försöker jag även gå så mycket som möjligt.. Men nej, det vill inte hända något..

Kanske ska man sluta försöka så mycket, så kanske det kommer av sig själv? eller vad gör jag fel?

Gaaahhh ..


Aja. Nu ska jag sluta gnälla. :) hihi för jag är glá ändå! ;D


Ha det fint alla. :)
Tjingeling.

Av Therese Jäger - 2 april 2013 13:42

Jaha, två veckor har gått sedan jag bestämde mig för att jag ville gå ner 20 kg fram till min årsdag ..

Änsålänge ser det hiiiimla mörkt ut då jag foortfarande 2 veckor senare hoppar mellan 98-99 kg ..


Skit tråkigt .. men jag fortsätter väl kämpa på. :) och nu har jag ju änglingen hittat en trängsform som jag verkligen älskar, boxning. :) Det är så fruktansvärt kul. Wiiee!

Så klockan 18 idag blir det box och lika så på torsdag, sen till helgen blir det gymmet. :)


Ska även få träffa mitt hjärtegull idag! ;D wiiiieee har ju inte träffats på en heeeeel vecka. :O Abstinens till tusen liksom! Haha, löv you, alllliiissss! <3 


Menmen, ni får ha det fint.

Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards