tsomitiger

Alla inlägg under juni 2013

Av Therese Jäger - 25 juni 2013 21:38

Happ, då får jag skjuta upp modifasten 2 veckor ..

Har åkt på influensa/dunderförkylning, så känner att det är bäst att försöka äta och få i mig så mycket som möjligt så att jag blir frisk innan det är dags att dra till London! =) (BARA 11 dagar kvar, AAAHHHH)

 

Meen, jag kör på igen vecka 29 och hoppas på att få hålla mig frisk då och kan avsluta kuren. =)

 

Nu blir det sängen och 4:e filmen för dagen!


Godnatt alla.

Ha det bäst!

Tjingeling.  

Av Therese Jäger - 24 juni 2013 08:37

... och förkylning dag 2. Härligt att börja denna "kuren" när man är sjuk.

Aja, det ska väl gå ändå förhoppningsvis! =) Det kanske är bra, för när man är sjuk så (iallafall jag) äter man inte lika mycket. =P

 

Vågen stod på 99,5 kg idag.. hmmff, det är väl all midsommarmat som lagt sig .. får hoppas att mofiasten gör sin del, så får jag gör allt jag kan för att hjälpa till på traven.

 

Slängde allt godis vi hade hemma igår, förutom sambons godis, de har han gömt någonstans. =)

Så nu håller jag tummarna på att detta ska funka och att jag klarar av det utan att bli dum i huvudet.. =)

 

Ha det bäst alla!
Tjingeling. 

Av Therese Jäger - 17 juni 2013 13:09

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Har inte riktigt haft något att skriva och haft mycket att göra. :)

 

Har hunnit vara en vända nere i Skåne och hälsat på finaste familjen! <3

Och bokat resa till London är också gjort, jag, min fina sambo, världens bästa vän och hennes sambo åker om 18 dagar. :)

 

Har även hittat tillbaka till en annan bästa vän, och det känns super skönt. :) Så allt är i sin ordning igen.

 

Nu är det bara vikten som ska sättas fart på också. :) Jag ska käka modifast 1 vecka och se om jag de kan få fart på viktminskningen och även få bort godis och läsksugen. Och jag tycker också att jag har börjat äta för stora portioner, dem är ju absolut inte enorma men dem är ungefär som en "normal" portion ser ut, och det tycker jag är för mycket, så förhoppningsvis så "minskar" detta min magsäck lite grann. :) Och hjälper det, men inte tillräckligt så får man kanske köra en kur till, jag bröjar en vecka iallafall så får vi se vad som händer där efter. :) 

 

Jag vill inget hellre än att komma under 98 kg, som jag har stått och hoppat på i nu fler månader.. Så jag testar allt, och det hjälper inte att säga till mig att ät nyttigt, ät mindre portioner.. Jag äter tills jag är mätt helt enkelt.. jag har nog inte den självdiseplinen som behövs för det. Jag får testa mig fram. Jag vet att jag klarar av att gå på modifast för det har jag gjort innan, och då kan jag klara det igen, jag vet också om att det kommer bli sjukt jobbigt, jag kommer vara sjukt grinig och det kommer gå ut över alla andra med det får vara så. :) Jag har bra vänner som jag kan avreagera på mig. :) thihi

 

Aja, nog om detta. :) Idag åker jag, Aliisss och Ida in till Borås för lite shopping. :) Måste shoppa lite inför midsommar. :) Som kommer att firas nere i Espevik med underbara människor och go dricka. :)

 

Ha det gött alla. :)

Tjingeling.

 

p.s jag har blivit så sjukt ego, hela min telefon består i stort sett av bilder av mig själv haha. så här kommer ett smakprov på hur min mobil ser ut. :) d.s

 

     

 

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards