tsomitiger

Alla inlägg under juli 2013

Av Therese Jäger - 16 juli 2013 11:49

Ååårrh, bästa sommaren evver! :) Bara älskar livet. :)

London, var helt fucking azzum, vill bara tillbaka! Och vi, jag, Alex, Erik å hjärtat bestämde oss för att london snart ska få se oss igen. :) Det var en helt underbar stad, vi hann med en himla massa, men gud vad mycket vi inte hann med, vissa saker kände vi att dem låter vi vara till nästa gång vi kommer. :) Längtar redan till nästa London resa!

 

Stockholm och Maiden levererade gudomligt bra. :) Fast jag inte är något hårdrocksfan så var det väldigt mäktigt att se dem live. :) En konsert är ju så mycket mer än bara musiken. :) Skulle lätt kunna gå och se Maiden igen, bara för att det var så jävla fräckt. :) 

Bodde hemma hos bästa Linda och Robban! Och dem är sååå snälla och mysiga. :) Får åka upp oftare och hälsa på, har jag bestämt. :)

 

Bilder från London och Stockholm plus maiden kommer så småningom upp på min facebook! :)

 

Nu till mindre roliga saker, jag är fortfarande inte helt frisk, så sjukter upp modifasten till jag känner att jag mår 100. :) Däremot har jag börjat med ett löpschema. :) Har bestämt mig för att jag vill springa (dock något jag veta kunna göra väldigt länge) så varför inte ge det en chans? :) Hittade ett schema i en tidning, så såhär kommer mina nästkommande 5 veckor se ut. :)

 

 

 

Får hoppas på det bästa. :) Håll tummarna för mig, och för att jag inte ger upp.

 

Så idag har jag gjort min promenad med rask gång, blev lite längre än 30 min, menmen, det är förhoppningsvis bara ett plus! :)

 

Nu är det dags att fixa lite lunch och mat till jobbet, jobb ikväll mellan 16-22. :) 


Har förresten glömt skriva att näst nästa fredag el. lördag drar jag å Aliiisss (kanske Erik å Tony) ner till Trelleborg. :) Ååå det ska bli såå mysigt att få träffa la familia igen. :) Lööv! <3

 

Ha det bäst!
Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Skapa flashcards