tsomitiger

Alla inlägg under september 2013

Av Therese Jäger - 17 september 2013 15:55

Ja, jag sprang idag också. :) Stolt över att jag inte ger upp direkt längre. 

Idag sprang jag non stop i 13 minuter, hur gaaaalet är inte det för att vara mig? :D wiihohoo.. Det betyder att resultatet idag blev + 2 minuter och 26 sekunder. WOOAAAHH! 

 

Och totalt så sprang jag 2,2 km, då på 13 minuter och hela rundan blev 3,2 km på 22 minuter. :)
Jag är på god väg framåt, och nu ska jag inte backa.. Jag ska fixa detta!

 

Heja heja! :)

 

En liten "innan löpningen" bild också! :D

 

 

Ha en god kväll! 

Tjingeling. 

Av Therese Jäger - 16 september 2013 19:37

Jaa, löpning funkar faktiskt även om man väger 98 kilo.. ;D

Jag gick ut och sprang nu ikväll, med målet att springa så långt jag orkar och gå resten av biten hem. Sen imorgon lägger jag på 1 minut på mitt resultat och så fortsätter det så tills jag dör ungefär. :D Nej, men målet är väl att någongång i framtiden kunna vara med på olika lopp, och kanske tillochmed marathon. :) Med det får tiden utvisa. Jag vill iallafall ha en massa medaljer. :D

Resultatet blev iallafall löpning non stop i 10 minuter och 34 sekunder. :D Riiiktigt glad och chockad över att jag klarade springa så länge. :) Det blev 1,5 kilometer. 

 

Så imorgon kör vi igen, fast då springer jag 11 minuter och 34 sekunger. :)
Jag tycker det är skit kul att springa när det går som jag vill, verkligen. :) Wiihoo.

 

Nu blir det snart idolmys. :) 

Ha det bäst!
Tjingeling.

Av Therese Jäger - 14 september 2013 10:40

Jag byggde upp mina naglar för en veckan sedan idag, och jag är sååå otroligt nöjd. =) Jag absolut äälskar dem, och händan efter kommer jag bara fortsätta med kitten(?) nails. 

 

Här är mina super fina naglar. =)
 

 

Jag har ju även börjat i skolan, ska läsa upp mina betyg så att jag kan söka in till högskolan. =)
Är inne på 4e veckan nu och det går hyfsat bra tycker jag. 

 

Idag blir det sista bilträffen för säsongen i Jnkp och efter det blir det lite födelsedagsfirande för Fiddilosh som fyller år idag! =)

 

Ni får ha en kanon dag för det ska jag ha. =)
Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Skapa flashcards