tsomitiger

Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

AAAHHH!!!

Av Therese Jäger - 16 februari 2014 12:18

Uppe och stampar på 100 talet igen .. Har varit detta sedan efter jul. Var uppe på 103,7 kg.. DET ÄR HEMSKT!!! Gick ner till 100,5 kg, sen upp till 101,7 och sen ner till 101 och sen upp till 102.. JAG BLIR KNÄPP!!!

Varför kan inte vikten få vara under 100, varför är jag så fruktansvärt dålig?? Det irriterar mig något så fruktansvärt att alla andra är så himla bra och når sin målvikt ganska så snabbt, men jag är urusel och går bara upp igen!!

Nu har jag tränat och varit ute på promenader i 4 veckors tid och ingenting händer .. eller jo..  jag minskar i cm på kroppen men vikten hoppar upp & ner .. 

Får väl egentligen glädjas åt att jag iallafall har tappat 13,5 cm på kroppen under dessa 4 veckorna.. Varav 6,5 cm är under brösten & 3,5 cm är över midjan! :) 

 

Menmen, jag fortsätter med träningen och promenaderna och hoppas att det någongång ska bli min tur att lyckas! :)

 

Ha en bra söndag! :) 
Tjingeling. 

 
 
Ingen bild

Malin Norén

16 februari 2014 23:12

Du är jätteduktig gumman , fokusera inte på vikten utan på midjemått och de andra måtten du tar . Anledningen till att vikten troligtvis står lite still nu är att du bygger muskler som väger mer än fett , peppa peppa , du är grym :) (Y)

Therese Jäger

21 februari 2014 23:50

Tack fina Malle.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Skapa flashcards