tsomitiger

Alla inlägg under mars 2014

Av Therese Jäger - 21 mars 2014 13:56

Jag orkar inte med detta mer. . Snart ber jag dem operera bort min knän. . Det gör så förbaskat ont, och man vänjer sig aldrig vid denna smärtan, den är olidlig. 

 

Jag hade dessutom precis kommit igång med träning så jädra bra! :( Nu får jag göra ett uppehåll för att få rätt på knät. Jag vill inte.. Jag vill ut och springa!!

 

Gud. . jag ska verkligen inte få lov att vara glad! :( 

 

Ne, nu ska jag åka in till akuten å se om dem kan hjälpa mig med smärtstillande osv (då jag bara blev hemskickad från röntgen igår, eftersom det inte var någon skelettskada.. )

 

Ha det bra alla!

Tjingeling. 

Av Therese Jäger - 18 mars 2014 09:33

blir jag .. vågen visade +0,8 kg idag .. men centimetrarna visade -6 cm totalt .. Så arrh.. Jag får väl helt enkelt sluta väga mig snart (fast det vet jag att jag aldrig kommer lyckas med) haha.. menmen så ärre. 

 

Fortsätta kämpa, något gör jag väl rätt eftersom jag minskar i omkrets! :) 

Jag har nu tappat totalt 124 cm över hela kroppen, det är jag självklart glad över! :D Men vikten kunde ju också tappat så mycket. ;) haha 

 

Nej nu blir det frulle tajm!

Ha det bäst.

Tjingeling.

Av Therese Jäger - 17 mars 2014 21:31

Mitt knä har ballat ur, det vill inte som jag vill.. Det värker hela tiden och gör väldigt ont när det belastas t.ex när jag går i trappor.. Vilade från träningen i 1 vecka, tänkte att det kanske var de som hade utlöst det, att jag gått ut för hårt med träningen.. Men att vila gjorde ingen nytta, det gick inte över. Så nu försöker jag stå ut med smärtan och tränar på som vanligt igen! 

 

Det enda min vila resulterade i var att jag gick upp i både vikt och centimetrar, från 100,8 kg till 102 kg och från totalt -123 cm till totalt -117.. hmmf!! Så därför har jag kört på hårt nu, och hoppas att vågen och centimetrarna visar minus imorgon! :)

Men det får morgondagen utvisa! :)

Nu ska jag kasta mig i sängen! :) 

Ha det bäst! 
Tjingeling. 

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Skapa flashcards