tsomitiger

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2015

Hänt massor sedan sist! :D

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D 


Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3 

Det är så underbart och vi längtar super mycket efter att liten ska komma! Vi har inte tagit reda på kön, så det blir en överrsakning, vi är självklart lika glada för vad det än blir. Vi önskar oss bara en frisk och kry bebis! <3 

I början av oktober är liten beräknad att komma, så jag är nu i vecka 31. 

Jag har inte haft det lätt hela tiden, jag kämpar mycket med foglossning och lite andra krämpor, men illamående har jag sluppit! :) Det är jag glad för. Men just nu är foglossningen och västkeansamligen inte alls rolig, mina fötter är så svullna, dygnet runt, att jag knappt kan gå. Och såklart hjälper ju inte foglossningen till! Men jag kämpar mig igenom detta för vi får ut nått fint av det, och jag kan inte vara gladare! :) 

Innan vi väl plussade, hade vi aktivt försökt bli gravida i nästan 1,5 år. Så att det äntligen tog sig är vi väldigt glada över! :) Jag tror fortfarande inte rikigt vi har förstått att vi inom 2 månader kommer ha en liten bebis hemma...som bara är våran...Våran egna skatt! <3 <3 

Och med tanke på att vi utökar familjen, var det på hög till att flytta till eget, ifrån svärmor. Så sagt och gjort, det gjorde vi. 10e April flyttade vi till vår lägenhet, en 3a i Gällstad! :) Trivs som fisken i vattnet, även om vi saknar huset. Men skönt att ha sitt eget! Liten har ett eget rum som redan är inrett och färdigt, nu fattas det bara en bebis här hemma, sen är allt komplett! :) 


Här är liten. <3 Rutinultraljudet i v 21. 

     

 


Här är jag i vecka 30. :) 

 


Här är jag i vecka 31. :) 

 



Nu ska jag försöka ta mig en liten promenad med hundarna. :) Dem måste ju trots allt ut, fast matte har ont! :P
Ha det bäst!
Tjingeling.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Av Therese Jäger - 15 april 2014 12:30


Om en vecka är jag åter på jobbet. :) Wiihoo.. Gud vad jag har saknat mina barn och mina goa kollegor! Ska verkligen bli skönt att komma tillbaka till vardagen som den ska vara! :)   Men först, är det bilträff & elmia (förhoppninsvis) till helgen...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Skapa flashcards