tsomitiger

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Therese Jäger - 24 oktober 2012 19:23

Det blev ingen mätning idag, jag orkade inte när jag vaknade, så det får jag ta nästa vecka! ;) hihi


Kläderna jag beställt till på lördag (halloweenfest) har blivit lämnat till fel utlämningsstället, så jääävla irriterande.. Hade dem bara lämnat dem rätt så hade jag haft den hemma nu och kunna kolla om dem passar osv. Men nej, nu får jag FÖRHOPPNINGSVIS dem på fredag .. Ååårhhh, så dryyygtt.. Menmen, hoppas dem passar och kommer i tid annars blir det jävligt synd om dem. ;)) Och då får dem fan betala skiten själv, för då har jag ingen nytta av det längre.. 



Det är absolut ingen bra dag för maten idag.. :S

Bara ätit 2 ggr, ajsanbajsan..! Förhoppningsvis så hinner jag iallafall å äta 2 ggr till, men det inte säkert. När jag sitter vid datorn å håller på med skolarbete så bara flyger tiden iväg och helt plötsligt har jag glömt bort å äta och måste sova.. :S Ajja, det löser sig förhoppningsvis. :)) Imorgon är det en ny dag, då tar vi nya tag! Thihi.


Längtar som bara den till på lööördag, fyfan vad vi ska ha kul. :))Vi funderar på att hyra Harrys limousinen, hade iallafall varit fett najs.. ;))


Såhär såg jag ut på min födelsedag när vi gick ut! :) 19/10-2012

  

Och här är sminkningen samma dag. :)) 19/10-2012
 



Nu ska jag kolla lite till på skolarbetet så får vi se hur länge jag fastar där. :P haha

Ha det bäst alla fina!

Tjingeling. :)) 

Av Therese Jäger - 24 oktober 2012 00:20

Vägde mig i morse, vågen stannade på 105,2 kg vilket betyder -0,8 kg denna veckan. :)) GÖÖTTT!!

Hoppas det fortsätter såhär några veckor nu.. :)) Då skulle jag blii överlycklig!


Mätte mig inte imorse, eftersom att jag skulle åka till jobbet. Men imorgon är jag ledig, så om jag orkar och kommer ihåg det ska jag mäta mig imorgon å hoppas på bra resultat, nu när jag varit så flitig och promenerat i stort sett heeeela förra veckan. :)) 

Annars väntar jag helt enkelt tills nästa tisdag. ;P


På lördag blir det halloweenparty och firande av mig, som fyllde år i fredags och alex som fyller år på lördag! :))

Ska bli så aaassgrymt, hoppas verkligen denna kvällen kommer bli tooottaaallltt azzummm.. (Eller jag hoppas inte för jag vet att den kommer bli det ) :) haha


Nu har jag suttit med skolarbete i 5 timmar och 30 minuter, så nu ger jag upp detta för idag å kastar mig i sängen.. Får fortsätta med arbetet imorgon. :))

Godnatt och sov så gott alla fina. :))
Tjingeling. 

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards