tsomitiger

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Therese Jäger - 30 november 2012 15:32

Uscha mej vad jag har blivit dålig på att uppdatera.. :P Men så är det, massa jobb och skola hela tiden...

Har fått jobba en hel massa, skönt för plånboken men inte för fritiden. :P

Jobbat 9 dagar av 12. :) Och nu har jag jobba tisdag-söndag nästa vecka så det ska bli himla skönt att vara ledig lördag, söndag och måndag! :)


Men då har man en massa annat inplanerat. :P På söndag blir det Ullared med hjärtat mitt, Ida och Buttis. :))

Införskaffa dem sista julklapparna, så det är klart sen.. Gött!


Nu till vikten då.. Jag var ju på 6 månaderskontroll förra veckan, det gick väl hyfsat, jag följer inte riktigt deras önskvärda viktkurva för mig, men så är det.. Jag skulle vilja bli av med alla kilo på bara 1 vecka, men så funkar det inte.. Utan det får ta den tid det tar helt enkelt. Så kan dem köra upp sin viktkurva någonstans där solen inte skiner. :D hihi för jag är jävligt stolt över mig själv ändå! :))



Visst jag har inte gått ner lika mycket som alla eller många andra gör.. Men min kropp funkar kanske inte som deras, utan den får la ta det i sin takt.. :)


Eligt sjukhusvågen vägde jag 105,3 kg.. Men jag går efter den jag har här hemma, eftersom det är den jag gått efter hela tiden.. :))



Nu ska jag snart ut och promenera i min älskade snöö, och sen blir det festligheter med fina vänner. <3


Ha det bäst!
Tjingeling. :))

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards