tsomitiger

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Träning.

Av Therese Jäger - 9 januari 2013 15:29

I måndags blev det träning på vegby skola med Ida, jonathan, tony, Gustav, Jonny och ett par till.. Det är roligt att träna när man får göra det på sitt eget sätt. :)


Jag och Ida spelade mest basket och sen sprang vi runt i salen en hel del också, tycker det är roligt att springa nu när man orkar mer än 2 steg utan att hålla på att dö. :) Allting känns mycket lättare, det är en såååån himla befrielse.

Vi spelade även lite pingis. Absolut inte min grej detdärade med pingis, men vafan! Testa kan man göra. :)

Så i fortsättningen blir det träning på vegby skola måndagar, onsdagar och fredagar. :) Gött!! Och om jag får bestämma så kommer det bli mer badminton! ;) jag älskar badminton! Och inte för att skryta, men jag är bra! (om taket på gymnastiksalen hade hade varit lite högre iallafall) haha!


Så idag blir det först en promenix till Vegby och sen träning, där vi förhoppningsvis kör lite badminton, lite hantlar och någon magtjosanhejsan övning. :) 


Och till middag blir det biff och grönsker, och förhoppningsvis hittar jag någon sås jag kan ha till. Annars får det bli creme fraiche! :) GOOTT!!


Ha det bäst alla fina!
Tjingeling!

 
 
Mezzy Essy Madness

Mezzy Essy Madness

9 januari 2013 17:21

Hej på dig :) Jag skulle kunna hjälpa dig med en ny header, bara du beskriver vad du vill ha i den så kan jag nog fixa det :D

http://www.mezzymadness.bloggplatsen.se

Therese Jäger

10 januari 2013 15:59

Hej. :)

Oh, det låter toppen, Jag skulle vilja ha andra bilder på mig själv, och en annan text, det ska stå något i stil med Livet efter en Gastric Bypass. :) Om jag får din mail adress, skulle jag kunna skicka bilder till dig där? :)

 
Linda-Zetah

Linda-Zetah

9 januari 2013 20:03

Fy tusan vad du är duktig! :)
kämpa på!

http://zetah.bloggplatsen.se

Therese Jäger

10 januari 2013 15:59

Tack så mycket. :)
Det ska jag absolut göra.

 
Elin

Elin

9 januari 2013 20:47

Hejsan :)
Om du vill så kan jag kanske göra ett försök till att fixa en ny header :)
Lämna en kommentar på bloggen om du vill :)

/Elin

http://mylifeasgay.bloggplatsen.se

Therese Jäger

10 januari 2013 16:00

Hejdu :)

Oh, det låter kanon!
Om jag får din mail adress skulle ag kunna skicka lite bilder och förklara hur jag vill ha de?

/Therese

 
Elin

Elin

10 januari 2013 16:33

Maila till plutten94@hotmail.se så ska vi se vad vi kan ordna :)

/Elin

http://mylifeasgay.bloggplatsen.se

Therese Jäger

10 januari 2013 16:37

Tusen tack. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards