tsomitiger

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Lite nya bilder. :)

Av Therese Jäger - 30 januari 2013 11:25

Fick tummarna ut röven igår och fotade mig, behövdes ju nya bilder som jag skulle lägga in på fitnessfighten som börjar på fredag! :)

Tjohoo, är riktigt förbannat jävla taggad till detta alltså! :)
Det kommer gå så förbaskat bra. (och fan ta de om det inte gör det .. ;) ) 


Iallafall, jag ser lite skillnad på bilderna sen förr iallafall. Det är alltid skoj! :)

Jag satte ihop alla bilder så som jag gjort innan, men jag tog även dem första bilderna (från när jag vägde 131kg) och satte ihop med dem nyaste.. oohh holy cow, vilken skillnad. :) Jag är riktigt impad över mig själv.. Även om det inte är så stor skillnad som jag skulle önskat, men jag tar en dag i taget! :)


Här kommer iallafall alla bilderna. :)
Och för er som inte vet för att få bilderna större så kan man klicka på dem. :)



           


Och jaaa, jag vet, bilderna är inte tagna från samma avstånd, men ååårh. Det är inte så lätt! :P haha



Aja, nu ska jag vika in tvätten, äta lite lunch sen göra mig redo för att dra mot Ulricehamn när älsklingen kommer hem! Blir å handla alla mat inför fitnessfighten och sen blir det handledarutbildning med snälla Erik! :) thihi 

Så om erik nu är en bra handledare så har jag förhoppningsvis mitt körkort inom kort! :)


Tjoohoo.. Ha de bäst alla!
Tjingeling. :)




 
 
Ingen bild

Gaby

30 januari 2013 11:55

Hej, hur länge sedan var det du gjorde en gastric bypass? Hur mycket har du gått ner?
Hur är din vardag?
Jag har gjort en men det känns som det bara står still.

Therese Jäger

31 januari 2013 10:43

Hej! :)
Jag gjorde min operation den 15 Maj 2012, så det är snart 9 månader sedan! Jag har gått ner ungefär 42 kg. Min vardag kan jag tycka är ganska så normal.. jag är inte så duktig med att äta alla gånger man ska och sådär.. jag kämpar och gör mitt bästa. Men det är inte alltid det funkar.. Sen tränar jag 3 gånger i veckan, har inte gjort det så länge, kanske därför jag inte gått ner "så mycket" som vissa säger.. Men jag är helt klart nöjd med det jag gått ner, men jag har en bra bit kvar innan jag är i mål. :)
Jag har också känt att jag stått still en hel del, men det berodde väl på att jag åt fel och inte tränade/rörde på mig tillräckligt..

När gjorde du din operation och hur mycket har du gått ner ? :)

 
madde

madde

30 januari 2013 15:37

Verkligen super resultat!

http://gbpminviktresa.blogg.se

Therese Jäger

31 januari 2013 10:43

Tack Madde. :) Jag är helt klart nöjd. :) Men lågt ifrån målet!

Du har väl inte så långt kvar? :)

 
Elin

Elin

31 januari 2013 00:11

Måste säga att jag tycker det är riktigt starkt av dig att våga vara så öppen och lägga ut de bilder du har gjort.
Du ska vara riktigt stolt över det du lyckats med hittills.
Kämpa på :)

/Elin

http://mylifeasgay.bloggplatsen.se

Therese Jäger

31 januari 2013 10:45

Tack Elin! :) jag var väldigt skeptisk till det i början, men det hjälper mig själv att inse hur hemsk jag varit mot mig själv.. Och kan jag på detta sättet hjälpa någon annan att ta tag i sitt liv, så gör jag allt som krävs. :)

Tack så mycket. Det ska jag göra. :)

 
Ingen bild

Egolf

6 februari 2013 20:13

Du är bäst!
Helt sjukt å se bilderna.. fattar du hur mkt du gått ner och vilken skillnad det är?
Jag är fett stolt över dig chewibowie :D
Kämpa på så kommer du komma till din målvikt innan du vet ordet av dig!
Jag tror på dig, alltid!
Massa chaaarlek <3<3

Therese Jäger

7 februari 2013 18:33

Tack fina Egolf! :)
haha nej egentligen fattar jag väl inte hur mycket det är.. det är ganska overkligt, men sjukt skoj iallafall! :)

massa chaaarlek! (hjaaartan)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards