tsomitiger

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Therese Jäger - 6 augusti 2013 13:03

Löpningen går verkligen kanon bra, och det är super kul. :) Är nu inne på vecka 4, och har näästan följt det till punkt och pricka, det enda jag gjort är att jag bytte ut gårdagens (lördagens framskjutna pass) till 50 minuters simning! Annars har jag följt det slaviskt. Och jag märker att det går lättare och lättare att springa för varje gång, och jag orkar springa längre. :)

Oohh, vad det är kul att kunna springa. :)

Nu är det ju bara så att det vill fortfarande inte hända något på vågen, men det känns som att jag blir mindre iallafall, kanske är det för att jag bygger muskler när jag är ute och springer .. Men jag tycker ju ändå att vågen skulle röra sig lite neråt eftersom att jag väger så pass mycket! Menmen, så länge jag blir mindre så kan jag väga i stort sett vad som helt. :) 

 

Lite bildbevis på att jag svettats iallafall. :) haha

 

 

Det ska la synas att man kämpat? :) hihi

 

 

 

Det händer kanske inte så mycket, och kanske inte så snabbt, men något händer det nog? :)

 

 

 

 

Om en stund är det dags att dra till U-town, för att prata med syon, så att jag kan läsa upp mina betyg och söka in till högskolan så fort som möjligt. :) 

 

Får se hur det slutar efter samtalet. :)
Ha det bäst!
Tjingeling. 

 


Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards