tsomitiger

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D 


Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika reslutat om kroppen, efter de 4 veckorna så scannar man sig igen för att se om de blivit någon förbättring.. 


Jag scannade mig efter 4 veckor idag.. Och det giiiiick såååå bra! Jag är grymt nöjd med mina reslutat. Jag vann första pris i 2 saker, vem som har gått ner mest i fettprocent och även vem som ökat mest i muskelmassa. Dock delat förstapris på fettprocenten. Men jag är ändå grymt bäst! 

Under dessa 4 veckorna har jag minskat 1,8% i fettprocent och ökat 2,7kg muskelmassa!!!!! DET ÄR HELT INSAINE!! De resulaten de brukar se på muskelmassan brukar ligga runt 1-2kg.. JAG HAR ÖKAT MED NÄSTAN 3 SJUKA KILO. :D :D :D JAG ÄR BÄST !!
Vikten hade varken gått upp eller ner, men de beror ju på att jag gått upp i muskler! :D 


Lite annan rolig fakta är att jag också ökat 1,4% i vatten, vilken också är super toppen! :D 
Och jag har en sjuk viloförbränning så jag kan och ska äta hur mycket som helst. Och eftersom att jag har gåty upp i muskelmassa och minskat i fettprocent har också min viloförbränning ökat, så jag ska äta ÄNNU mer! WIIIEEE. Jag kan äta massor av nyttig mat! MUUUMMMAAA !!! :D 


Nu ska jag ta lite kvällsmål, och kasta mig framför drop dead diva! :D

Ha det bäst!
Tjingeling. 

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards