tsomitiger

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Therese Jäger - 14 april 2012 20:05

Första belöningen är strax fixad. =)

Hårfärgen är införskaffad, tid för nagelförlängning är bokad. Kuuul att unna sig själv lite saker och känna att jag gör det pga att jag uppnått något bra. =)


Dessutom fick jag fotat dem förbaskade bilderna innan idag, FYFAN säger jag bara.. Ser jag verkligen ut så?

Det är förfärligt äckligt. Jag vill inte ens titta på bilderna.. Usch tvi och blä.. Skönt att det försvinner om ett tag iallafall. =) Ni får se bilderna senare, när jag har någonting att jämföra med.

Nu ska jag mysa till lite film med älsklingen (som är på bättre humör) =)

Ha en trevlig kväll alla. =)

Av Therese Jäger - 14 april 2012 13:17

Sitter och väntar på att svärmor ska sluta jobba så vi kan åka och handla. =)

Min kära sambo är bara allmänt tjurig idag, har nog vaknat på fel sida tror jag! Tråkigt som fan kan jag lugnt säga. Jag blir så frustrerad! Gaaahh. . Förhoppningsvis går det över. =)


Idag händer det nog inte allt för mycket, känns det som! Dem flesta är sjuka eller trötta eller sura. Så jag får väl hålla mig hemma med mina hundar! =)


Idag är jag fruktransvärt sugen på godis, chips, popcorn, allt , you name it! Det jobbiga är då bara att man ska gå i en affär där jag veta att allt det här goda och onyttiga finns. Men jag får tänka såhär, äta godis el likande = ingen operation kanske! (inte för att det gör mig mindre sugen, men det kan få mig att avstå från godiset mm.)


Menmen, nu ska jag hoppa i duschen sen iväg till Borås. =)
Ha en bra dag alla!

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards