tsomitiger

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Therese Jäger - 10 juni 2012 23:22

Idag åkte vi ju till Tranemo för att disskutera midsommar. MEEEN, det blev inget midsommar snack där inte .. Jag, alex, ida, vovvarna karisma, maya å julle drog ut på en promenad (som vi hade planerat). Men när vi var tillbaka hemma hos alex så var klockan så mycket att vi inte hann snacka midsommar. Haha, det är vi i ett nötskal. =)

Men vi ska väl evetuellt träffas i veckan igen och bestämma lite mer om vad som ska köpas osv. =)


Det blev iallfall en riktig skön promenad, väldigt blandat underlag, bla. asfalt, grus, geggig åker och trä. =P Vi gick lite inne i centrum, lite i skogen, över någon stackars bondes åker. ^^ Men skoj var det, och riktgt skönt. =) Mina skor och byxor blev däremot dyngsura. =P Men det är sånt man får leva med. Haha

Dagens promenad då.


10/6

5,47 km - 1h 5min


Så jag har promenerat varje dag denna veckan, skönt. =) Och det ska fortsätta i samma stil.

Nu ska jag försöka ta min man från hans "andra flickvän" .. (spelet diablo 3) Och lägga oss i sängen och mysa. =)
Godnatt alla fina.

Tjingeling.

Av Therese Jäger - 10 juni 2012 12:57

Igår blev det också en promenad. =) Denna gången fick Julle följa med. Det var en solig promenad som jag tror Julle njöt riktigt mycket av. =) Blir så glad när jag ser han springa med tungan nästan nere i marken och är så glad att han nästan inte vet var han ska ta vägen.. Jag kunde inte låta bli att gå där och le och små skratta för mig själv. =)


9/6

4,41 km - 50,52 min


Idag drar vi till Tranemo och umgås med dem finaste flickorna och våra fina respektive. =) Vi ska planera inför midsommar som kommer bli heeelt galet bra nere på espeviks camping. =D AAASS NAJS!!

Jag har även bestämt att vi tar vår promenad i Tranemo idag, så alla flickor hänger på. =) Kul med sällskap, en helt annan sak än att gå själv/med hund.


Men ni alla får ha en toppen söndag för de ska jag ha! =)

Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards