tsomitiger

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Therese Jäger - 1 juli 2012 13:04

Första jobbedagen avklarad. =) Var bara 3 timmar, men det är bättre än inget. Var en aning nervös imorse, men det gick hur bra som helst. =) Så det var skönt.


Nu väntas det 7 veckor till fyllt med jobb och roligheter. =) Skojskoj!


Var i ullared igår, tjoohoo vad skoj det var! =) Införskaffade mig en onepiece som jag tycker är skit fult med den var så jävla skön. Jävligt najs å bara kunna dra på sig den sen är man påklädd. =) Lite linnen, trosor och strumpor blev också inhandlat. Jag handlade inte så mycket eftersom att mitt ena delmål är ju 100 kg och belöning är en ullaredtripp och köpa nya kläder. Och jag har ju bara 14,4 kg kvar till 100 kg så kändes onödigt att handla en massa nu. Sen är det ju även onödigt att handla kläder som jag ändå inte kommer kunna ha om ett par månader. Då är det lika bra att vänta känner jag. =)


På kvällen blev det grillning, badning i sämsjön (riktigt härligt ca 19-20grader) och sist men inte minst spelade vi lika par leka bäst, jag å Tony mot Alex å Willman och Ida å Buttis! =) Och givetvis så vann ju dem bästa.. =D Sååååklart jag å tony. =D Vi som varit tillsammans kortast tid .. haha =) Bara att inse att vi är perfekta för varandra, vi tänker hyfsat likadant och känner varandra bra. =D (inte för att alex å willman, och ida å jonathan inte gör det ... Men vi är ju helt enkelt lite bättre än alla andra! =D MOUUHAHHAA!


 Jag älskar dig världens finaste sambo! <3<3


Med maten funkar det väl hyfsat okej, har börjat äta ännu mindre portioner än innan för att försöka få i mig alla 6 målen om dagen, men det funkar inte riktigt ändå.. Hinner inte med och är alldeles för mätt alldeles förlänge.. =P Men det kanske är rutiner jag behöver så får hoppas att jag kommer in i någon rutin nu när jag börjat jobba. =)


Aja nu blev det nästan en roman jag skrev.. haha men så blir det ibland! =)
Nu ska jag gå och mysa ner mig i sängen hos min man! <3

Ha en bra dag alla. =)

Tjingeling.



Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards