tsomitiger

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Therese Jäger - 8 juli 2012 20:14

Jahap, har man kommit till den punkten nu där man inte ser skillnad längre ? =/

Jag tycker verkligen inte det syns på dem nya bilderna att jag nästan gått ner 30 kilo sedan start .. =S

Aja, det syns kanske lite mer nästa gång (om 4 veckor) jag tar kort. =)


Här kommer dem väääldigt graciösa å vackra bilderna. =D


     


Givetvis synd det skillnad från bild 1 till bild 4 på alla tre bilderna, men från bild 3 till bild 4 ser det ut som jag blitit större enligt mig själv då.. =S
Dock så känner jag mig mindre, å det är kanske huvudsaken.. Inte vet jag. =)


Kommentera gärna vad ni tycker. =)



Menmen, nu får jag spela lite diablo med min sambo. =)
Tjingeling.

Av Therese Jäger - 8 juli 2012 11:56

Efter helgens alla bravader har jag nu en sån fruktansvärd nackspärr så jag vettitusan var jag ska ta vägen .. =/ Men jag hoppas den försvinner till imorgon då det är dags för jobb igen. =)


Jag har inte varit så flitig med bloggandet för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva alltid. =P Därför kommer jag bara uppdatera när jag har något att säga. =)

Allting funkar bra med maten och jag har fortfarande inte fått någon riktigt dumping.. SKÖÖÖNNTT! =D

Vikten och centimetrarna fortsätter ju neråt, så något måste jag göra rätt. =) hehe

Men jag måste bli bättre på att äta alla 6 ggr om dagen och äta mer grönsaker till maten .. Och så måste jag bli bättre på att ta mina tabletter, jag har börjat slarva lite med dem och det tycker jag inte om. =/ Aja, jag får ta mig i kragen och skärpa till mig. =)


Nu ska jag spela lite diablo. =)

Ha det fint!

Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards