tsomitiger

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Rätt ska vara rätt?

Av Therese Jäger - 1 juni 2012 12:58

Goddagens alla glada. =)

Satt och kolla min besöksstatistik, bara för skoj skull. Då står det att förra månaden hade jag 648 besökare, skit kul tänker jag.. =) Sen räknar jag ihop alla dag för dag, bara för se om det stämmer, men då visare det sig att egentligen så hade jag 1511 besökare förra månaden .. Sjuuuuuukt. Varför skriver dem då bara 648 ?? Inte för att det är  dåligt på någotvis, men rätt ska väl vara rätt tycker jag..


Aja, struntsamma, jag blir glad om jag så bara har en som vill läsa min blogg. =)



Det är väl bästa att skriva att jag mår hur bra som helst och allting flyter på .. Mest bara så lilla mamma slipper oroa sig. =) Löv you mammi. <3


Imorgon blir det nagelbyggning för hela slanten, kuuul. =) Jag och fina Alex ska göra det samtidigt. Hoppas det blir tjusigt. Någon som har något kul föslag på hur dem ska se ut ? Hon jag ska göra det hos har jätte mycket olika färger och glitter och tjosanhejsan.. Kommer bli sjukt svårt att välja.. Så har ni något tips så bara kom med dem. =)


Ni får ha en toppen dag alla fina. =)

Tjingeling.

 
 
Ingen bild

Tina

3 juni 2012 02:43

Hej!
Vad kul att höra att du har så många besökare :) jag gillar den skarpt!! Jag har själv följt den ett tag:):) har själv börjat blogga lite smått(vill inte visa den en) och försöker få igång det att fungera. en viktblogg somm ska handla om mig och mitt liv typ. jag vill ha den där bmi visaren på min blogg också! hur gjorde du för att få in den? jag vill också ha en! //Tina

Therese Jäger

3 juni 2012 13:27

Hej Tina. :)
Jag tycker det är jätte skoj att det är så många som vill följa mig. =)
Tack, vad kul att höra. Oh, då får du berätta sen vad den heter, så jag kan följa dig =)
Om du trycker på mitt bmi, så kommer du till den sidan där man räknar ut bmi, sen kopierar du bara länken som automatiskt ploppar upp. Efter det går du in på inställningar - menyavdelning - skapa avdelning - döper den till Bmi - skapar avdelning - Väljer HTLM-kod under typ av avdelning - Klistar in länken som du kopierade från Bmi sidan.

Sen om du vill ändra Bmi i framtiden så går du ju in på bmi sidan igen och skriver rätt längd och vikt och kopierar länken igen och så trycker du ju på inställningar och meny avdelning sen trycker du på redigera avdelning och väljer då bmi avdelningen, och klistrar in den nya länken. =)

Hoppas du förstår nått sånär bra iallafall. =) Är inte världens bästa på att förklara. =P

Lycka till. // Therese

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards