tsomitiger

Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Proteinrik mat .. ?

Av Therese Jäger - 4 juni 2012 11:36

Sitter och kollar runt på proteinrik mat... Jag känner att jag är inte den bästa på att äta rätt sorts mat. Men nu jävlar, när jag får börja äta riktigt normalt igen, då ska det fan vara proteinrik mat. =) För jag ska göra mitt bästa iallafall. =)


Så ni som har tips på proteinrik mat eller nått bra recept eller sådär är jääääätte välkommna att komma med det. =) All hjälp är jag super tacksam för. =)



Har även en lite tävling med mina två fina vänner, som börjar idag. =) Vi ska vara ute och gå, och den som gått längst på antingen per vecka eller månad får nått pris.. Lite kul när man kan peppa varandra sådär. =)
Så lite senare idag blir det en promenix med idish, och kanske alax. =) <3


Ha en superbra dag alla fina. =)

Tjingeling.

 
 
Therese

Therese

5 juni 2012 23:38

Laga din mat med Kesella och ät kött? De är vad jag brukar göra när jag väl orkar försöka losa vikt. Äter grymt mycket protein när man tänker på det. :) Tycker du är grymt duktig, beundrar din vikt nedgång grymt. Fick syn på bloggen genom en kompis och följer dig slaviskt.. Keep up the good work / old friend of yours.. ;)

http://redlikeacherry.blogspot.com

Therese Jäger

7 juni 2012 11:21

Tack för tipsen. =) Har hört att kesella ska vara gott och nyttigt.. Men jag är ju då ganska kräsen.. Vad smakar det? =P haha Man gör väl det egentligen, utan att egentligen tänka på det. =)
Tack så himla mycket. =) Kul att höra att du följer mig.

Blev lite sådär nostalgisk av mig när jag gick in på din blogg. Det var inte igår vi träffades. =/ Kul att du hittade hit iallafall. =) Och tack så mycket.

 
Ingen bild

Sus

19 juni 2012 00:27

Du är verkligen både duktig och modig!
Ät GI-mat, enkelt och gott.
Kyckling,fläskkött,nötkött och fisk och grönsaker som växer ovan jord.

Therese Jäger

19 juni 2012 11:21

Tack så mycket. =)

Tack för tipsen. Jätte snällt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards