tsomitiger

Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Nya bilder.. =)

Av Therese Jäger - 8 juli 2012 20:14

Jahap, har man kommit till den punkten nu där man inte ser skillnad längre ? =/

Jag tycker verkligen inte det syns på dem nya bilderna att jag nästan gått ner 30 kilo sedan start .. =S

Aja, det syns kanske lite mer nästa gång (om 4 veckor) jag tar kort. =)


Här kommer dem väääldigt graciösa å vackra bilderna. =D


     


Givetvis synd det skillnad från bild 1 till bild 4 på alla tre bilderna, men från bild 3 till bild 4 ser det ut som jag blitit större enligt mig själv då.. =S
Dock så känner jag mig mindre, å det är kanske huvudsaken.. Inte vet jag. =)


Kommentera gärna vad ni tycker. =)



Menmen, nu får jag spela lite diablo med min sambo. =)
Tjingeling.

 
 
Ingen bild

Rebecka

8 juli 2012 20:48

Strumpan om du försöker så gått det går med att försöka ha samma avstånd varje gång så lovar jag dig att man kommer att se det mer.. Och du! Jag är så jäkla imponerad utav dig! You rocks!<3

Therese Jäger

9 juli 2012 19:18

Haha det har jag försökt säga till Tony att han ska göra, men som sagt det är inte det lättaste. =P Och jag står säkert inte på samma ställe varje gång iheller, så jag ska inte bara skylla på honom. =P Tack vännen! (hjärta)

 
Ingen bild

Louise v

8 juli 2012 20:50

hej på dig kämpen! det är skillnad mellan bild tre och fyra!!!

*magen har dragit upp sig

*ögonen har kommit fram mycket mer

*hållningen är bättre (du ser mindre ut mellan skulderbladen på profilbilden)

*kärlekshandtagen har åkt upp en bra bit med

*på framifrån bilden ser man att överarmarna har blivit mindre

bra jobbat!!!!!

kram

Therese Jäger

9 juli 2012 19:20

Hallo du. =)

Guud vad jag uppskattar att du skriver detta. =) Riktigt kul å höra. Det är sånt jag inte tänker på själv. Men nu när du skrev det och jag satt och kollade så stämmer det ju faktiskt. =)
Taack så himlans mycket Louise. =)
Kram

 
Linis

Linis

8 juli 2012 21:51

Är du galen Therese? Det syns massor!! Jag är mäkta imponerad av dig, du är sååå jäävla stark och duktig! Du förtjänar ALL respekt i världen som klarar detta så bra! 30 kg, fattar hur mycket de är!!! Jag är så stolt över dig! Du är alltid fin, glöm inte det! Looove <3

http://Linaochelvira.blogspot.com

Therese Jäger

9 juli 2012 19:22

Haha litt galen är jag väl, you know me. =) Så himla skönt att höra dessa fina ord. =) Tack som tusan för det! Och jaa, 30 kg, det är helt ofattbart. Jag kan nog inte riktigt förstå hur mycket 30 kg är egentligen..

Tack Linis, jag kommer aldrig glömma det, jag har ju världens bästa vänner som påminner mig! Loooove (hjärta)

 
Madde

Madde

9 juli 2012 21:05

Det är verkligen stor skillnad!! Grymt bra jobbat:)

http://gbpminviktresa.blogg.se

Therese Jäger

9 juli 2012 21:36

Tack Madde. =) Man ser jätte stor skillnad på dig också. =) Så himla kul å läsa om någon annan som gjort samma sak å är i samma ålder. =)

 
lillemor Grönblad

lillemor Grönblad

9 september 2013 11:57

Hej. jag tycker det är jätteinponerande att du lägger upp bilder på dig före & efter under resans gång, det är ju bildbevis vi alla vill se liksom, jag har några bilder på min blogg också om du vill se men jag har dessvärre kläderna på. jag har gått ner 35 kg på ett år nu och behöver lite inspiration på mat nu då jag har hamnat in i familjens ätande igen men inte i samma mängder, jag kommer följa dig nu, kanske du vill följa mig, tillsammans är vi starka

http://nattstad.se/sweatheart

Therese Jäger

9 september 2013 17:46

Hej Lillemor. :)
Roligt att du hittat hit. Precis, innan min OP var jag ute efter att se före och efter bilder på andra som gjort OP:n, men hittade det ingenstans, så därför tänkte jag att det måste jag göra, för att hjälpa andra på traven kanske men även för min egen skull. :)

Jag kunde tyvärr inte komma in på din blogg, det står att det inte funkar och jag hittar inte din blogg. Hade gärna velat gå in och kolla. :)

// Therese

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards