tsomitiger

Direktlänk till inlägg 3 september 2012

TRÄNA! ;D

Av Therese Jäger - 3 september 2012 09:16

Idag börjar jag och min fina å träna. :) Ska bli skönt att äntligen komma igång.

Hoppas verkligen att jag inte tröttnar lika snabbt som jag gjort alla andra gånger jag börjat träna på gym! :/

Just nu är jag jävligt pepp på att träna iallafall, och hoppas det håller i sig. :)


Klockan 15 idag ska vi vara på gymmet å få våra papper. :) Yeeey!


Annars händer det inte allt för mycket här. :P Har fortfarande inte vägt mig å tänker inte göra det förens näsa vecka eller möjligtvis veckan efter det.  Blir bara så irriterad när vågen inte visar vad jag vill, så då är det lika bra å strunta i det, tills den förhoppningsvis gör som jag säger. :D haha



Aja, nu blir det dusch, frukost och morgon promenad med vovvarna. :)

Ha det bra alla!

Tjingelin

 
 
Jenniferr

Jenniferr

11 september 2012 13:07

Hej! Jag hittade din blogg idag och har läst igenom HELA :) Hoppas du fortsätter blogga och uppdaterar lite oftare :) Du har ju gått ner helt fantastiskt fort i vikt! Tänk att du bara varit opererad i några månader... Jag har varit opererad i 9 månader och har "bara" gått ner 33kg so far. Tack för härlig läsning! // Jennifer

http://gastricbypassop.wordpress.com

Therese Jäger

11 september 2012 17:04

Hej Jennifer =)
Vad kul att du tittat in. =) Alltid kul att få nya läsare, och nu har jag läst igenom din blogg också, där var en del att läsa, hehe Alltid lika kul att läsa om någon som varit med om samma sak. =)

Jag vägde nog en hel del massa kilo mer än dig, för du är ju riktigt smal å smäcker efter "bara" 33 kg. ;)

Jag ska försöka bättra mig med bloggandet, känner att det inte riktigt hinns med, när man både har skola, jobb, träning å hundar. Men ska nog kunna få till nått mer inlägg lite oftare. =)

Och tack så mycket för din kommentar, alltid lika roligt att läsa. =)

Ha det bäst! =) // Therese

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards