tsomitiger

Alla inlägg under oktober 2012

Av Therese Jäger - 15 oktober 2012 11:43

Då var man tillbaka i verkligeheten mitt ute i skogen igen. :) Skönt på samma gång som det inte är skönt.. Jag kunde stannat ett par veckor till nere i Skåne. :) Saknar alla så fort jag sätter mig på tåget och det börjar rulla hemåt. :S


Men mycket skönt att komma hem till min älskade sambo som jag också saknar direkt när jag sätter mig på tåget och åker ifrån honom! <3 Även mina små troll saknar jag när dem inte är inärheten av mig och går mig på nerverna.. :P haha <3 


Nu är det iallafall tillbaka till verkligheten, dem nya kurserna har börjat nu, så nu ska jag läsa entrepenörskap och reception 1. :) Dem första uppgifterna ligger redan ute på online, så nu gäller det att sätta fart innan jobbet (forhoppningsvis) ringer. :))


Idag blir det att förehoppningsvis åka in till U-hamn å träna! :) För nu var det ju en vecka sedan jag tränade, och sååå lång tid får det icke gå (om man är hemma såklart). Så ska höra med sambon när han kommer hem om vi inte kan sticka dit, har litt absinens. :P haha


Senare kommer även min lilla allliiisssaaannnnrraaaa å hälsar på mig, har en massa allliiisssaaannnnrraaaa och idiiillooouussshhh ABSTINENS.... :P Inte braaauuiigt. Ska bli skönt å få stilla min abstinens! ;))

Sen får vi väl se när idiiillooouussshhh har tid över. :P haha

 

Aja, nu får jag sätta igång med skolarbetet. :)

Ha det bäst!

Tjingeling. :))


Av Therese Jäger - 10 oktober 2012 22:31

Sitter just nu nere i trelleborg hos världens bästa familj å bara myser. :))
Tittar lite tv med mamma och Christian medans lillebroren sover.. Hundarna ligger ligger på golvet helt utslagna efter en hård gårdag då bästa vän var och hälsade på med sin lilla dotter och Mattias. :)) Sjukt kul och träffa dem igen. :) vissa var det ju himla länge sedan man sågs. :/ Men så blirre när man flyttar trehundramiljoner mil bort, rakt in i skogen.. haha Men jag trivs. ;)


Idag hade jag lite kvalitetstid med syskonen mina, vi var och åkte skridskor. :)) Sååå himla bra det gick, jag trillade inte en enda gång och då var det ändå ett par år sedan man åkte sist. :P

Träffade även pappa på en kaffe hos syster. :))

Imorgon ska vi upp till farmor och farfar och hälsa på, var ett tag sedan man var där.. Men bättre sent än aldrig. :)
Och ska förhoppningsvis även träffa Rebecka och lilla Jacob. :)


På fredag ska jag och syster nog fixa till våra tatueringar så dem inte ser så muppiga ut. Skönt!

Och på lördag blir det kalas för lillkusinen kaaauulsson som blir gammal, redan 14 år, omfg, var tog tiden vägen? och vad köper man till en 14 årig kille??


Lite sådär smått och gott från Trelleborg. :))
Nu ska jag fortsätta titta på ink master Sverige!
Ha det fint. 

Tjingeling!

Av Therese Jäger - 6 oktober 2012 12:51

Vägde mig idag eftersom att jag inte är hemma på tisdag och kan väga mig. :))

Så det hade inte hänt så mycket på vågen, men - 0,3 kg på 4 dagar är väl inte helt fel! 
Får hoppas det står mer näst nästa vecka istället. :)


Imorgon drar jag mig mot skåne och min kära hemstad. :) Ska få träffa och umgås med familj och vänner i en hel vecka, ska bli så kul! :) Har längtat som tusan.


Det bästa är att min lillebror inte vet om att jag kommer (så för er som läser detta och känner honom, SÄG INGENTING), och jag ska hämta han på kalaset som han är på imorgon och han kommer bli såååååå glad! :D Tjooohooo.. Vad kul det ska bli!


Eftersom jag inte är hemma kommer jag inte heller kunna träna på gymmet, så jag kommer kompensera det med långpromenader, så mycket jag orkar, med min lilla bebis (ceasar, mamma & Christians hund) Och hoppas även att mamma känner för att hänka på när hon inte jobbar. :)) 


Menmen, nu ska jag gå och packa så jag kasnke får med mig allt. :)
Ha det bäst!
Tjingeling. :))

Av Therese Jäger - 3 oktober 2012 19:16

Idag blev det gymmet, dock ensam.. Sambon börjar bli förkylder så då ville han inte träna!
Förståligt kanske men tråkigt att träna själv, eller ja jag hade ju 1,5 timme till att titta på en kille med fiiiina muskler (förlåt älskling, han var långt ifrån lika fin som dig.. Men hans muskler var inget att leka med) Tihii, fy på mig! :)


Men nått ska man väl göra när man är ensam på gymmet ? Och det var ju bara vi två på hela gymmet så jag fick änga min blick endast åt honom och lite på att beundra mig själv såklart. :) haha


Påvägen hem från U-hamn fick jag köra älsklings nya bil, En Golf 4 R32. ÅÅåå det var sååå aazzuum.. Antingen på fredag eller lördag ska jag förhoppningsvis få köra igen, å då lite längre. :) Mycket mysig bil, men man får vara lätt på gasfoten! :P Nått min sambo inte vet vad det är. ;) men så ärre men småpojkar! Haha


Här är några bilder på den fina rallybilen ! :) 

     


Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det filmmys med vovvarna. :) Vi ska titta på Street Dance 2!

Ha de fint.

Tjingeling. :)

Av Therese Jäger - 3 oktober 2012 10:56

Vägde mig igår som jag skulle, men orkade inte blogga. :P Så det gör vi idag istället..


Denna gången stog vågen på -0,5kg.. Inte jätte skoj, men kan inte förvänta sig mer om man inte tränat på en vecka.. :/

Lite irriterad på mig själv för att jag inte tränat men så blir det ibland.. Fick inte ihop det med tiden, jobbade en hel del förra veckan och sambon jobbade också så vi krockade med varandra, störigt men sant..


Så nu blir det träning idag, fredag och lördag.. För sen åker jag ju ner till Skaune och då kan jag inte träna på en veckan, men jag får gå ut på lång promenader istället, som kompensation! :) Så det ska nog gå bra iallafall! 


Nu ska jag äta frukost.

Ha det bäst!

Tjingeling

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards