tsomitiger

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Vårstädning och skolfixande. :)

Av Therese Jäger - 11 mars 2013 13:14

Igår blev det vårstädning av hela huset. :) Det blev riktigt skinande rent, men idag är det lika mycket jävla hundhår på golvet igen!! Ååårrhh. Aja, det är sånt man får leva med när man är sånt djurmänniska som jag! ;) hihi


När älsklingen kommer hem ska vi sätta upp gardinstänger i sovrummet, yeeeyy! Bara 2 år efter inflyttningen.. ^^ haha bättre sent än aldrig eller vad säger man. :)


Imorgon blir det även firande av 2 års vänskap med min fina Alexandra Sturesson! :) <3 Det blir middag och bio! 


Just nu håller jag på att få tag på syon på tingsholm så jag kan söka dem kurserna jag vill läsa till hösten .. Så att jag kan bli undersköterska någon gång och kanske kan få en fast tjänst! Det hade varit såååå skönt. :) Att veta hur mycket pengar (på ett ungefär) man får ut varje månad, man vet att man har minst 4 veckor semster som man kan ta ut på sommaren, och man slipper det härade med att man aldrig vet när man får/behöver jobba.. Man kan inte riktigt planera.. Dock gör jag det ändå, så ibland blir det ju att man får tacka nej.. Men så är det! Lite liv får man lov att ha! 

Men skönast av allt vore ju att få en rejäl inkomst som man kan leva på, men ändå kunna spara så att jag kan få det där satans körkortet någon gång.. Allting vore myyyycket myyycket lättare då! Menmen, nog om det!


Ska även ringa chefen på jobb och höra om jag ska skicka in en ansökan om sommarjobb eller vad hon vill att jag ska göra. :) Dock behöver jag vara ledig 2 veckor i sommar.. Hoppas hon inte nekar mig sommarjobb p.g.a det! :S Aja, får la ta å ringa henne. :)

Ha det bäst alla! :)
Tjingeling.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jäger - 27 augusti 2015 21:48

Hejsan hej! :)  Jag har åkt på karpaltunnelsyndrom, å jag verkligen hatar det.. Det gör så förbannat ont i mina händer och jag bara slår sönder massa porslin hela tiden. Har fått handledsstöd som jag använder , och det hjälper mot domningarna men i...

Av Therese Jäger - 4 augusti 2015 11:07

Men Hejsan! :D    Nu var det himla länge sedan jag var här inne och skrev! Det har verkligen hänt en hel del sedan sista.. För tillfället ligger träningen på hyllan, då jag och sambon väntar en liten bebis i höst! :D <3  Det är så underbart ...

Av Therese Jäger - 15 februari 2015 09:40

Tjabba! :)   Jag har gått upp i vikt den senaste veckan, men jag skyller på att de är muskler då jag hållt mig i stort sett till min kostplan.. Plus att jag vet att jag ökat i muskelmassa och minskat i fettprocent! :D :D :D Centimetrarna har de...

Av Therese Jäger - 12 februari 2015 22:43

Tjabba! :D    Jag tränar zumbainspirerad dans som leds av underbara näringscoacher från herbalife, och detta heter dancecamp eller fitcamp, då kör man tabata. Dessa campen håller på i 4 veckor och så scannar man sig och får reda på en rad olika r...

Av Therese Jäger - 1 februari 2015 11:37

Tjabba! ;)Nu var det nästan ett år sedan jag var här inne och skrev. Hmm, tiden går snabbt och jag har en massa för mig! Jobbar återigen på fritids i tvärred, yeeey! :D Mina fina barn och älskade kollegor! <3 och efter sommaren blir det troligtvis...

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards