tsomitiger

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Therese Jäger - 19 mars 2013 15:33

Är jag dum om jag sätter upp ett mål, att från och med idag, fram till min års dag, alltså om 8 veckor, ska jag ha gått ner 20 kg.. 

Det är 2,5 kilo i veckan.. Är det helt omöjligt eller vad säger ni som vet? 


Jag lär bli ganska besviken om jag inte klarar det, de vet jag .. men om jag satsar järnet, och verkligen gör vad jag ska, och äter rätt, så borde det väl inte vara så svårt att gå ner 2,5 kg i veckan med tanke på att jag väger så pass mycket ?? :/ 


Kommentera gärna vad ni tycker och tänker om detta. :) 



Tjingeling.

Av Therese Jäger - 19 mars 2013 08:04

Irriterande men denna jävla hoppande vikt.. ett kilo ner, ett halvt kilo upp, ett halvt kilor ner, ett kilo upp, osv!

Så fortfarande ligger jag runt 98-99 kg.. aja.. får hoppas det skärper till sig nu när jag har börjat på box. :)

Och jag hoppas att min sambo kan offra sin fritid idag och följa med mig på boxen, för vill verkligen inte gå själv, och alex kanske inte ska med.. :S Bajs! Hoppas Hoppas Hoppas att någon kan och vill följa med mig.. Vill verkligen gå dit och förbränna lite fett och få en massa muskler, meeeeen jag vill inte göra det själv. Hatar att gå till gymmet själv. :/


Menmen, det löser sig hoppas jag. :)


Älskar att få dessa härliga kommentarer, där folk skriver att man har inspirerat och tackar.. Hela jag blir så upprymd. För det är verkligen målet med min blogg. Att hjälpa andra människor. :))
Så åter igen, tack för dem fina kommentarerna alla!


Nu blir det morgonpromenad med hundarna och sen lite frukost! :)
Tjingeling.


Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards