tsomitiger

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Therese Jäger - 12 februari 2013 11:42

Dag tolv har precis börjat! :) Får se vad denna dagen har att erbjuda...

Jag är ledig idag, dock jag har två skolarbeten som måste göras, men hinner jag så tänkte jag att jag skulle ta en mysig promenad med mina vovvar. :)


Det blir träning ikväll, klockan 19 har jag satt.. och då jävlar kör vi så det ryker. :)) Inte mer mesande!!

Nu ska jag klara av dem sista 16 dagarna.. det har ju visat sånt fantasiskt resultat.. meeen det är såå tråkigt nu!


Aja, jag kämpar väl vidare. :)


Vägning och mätning idag, det visade hyfsat iallafall! :))

Så här ser det ut sedan jag började på FF för 12 dagar sedan, 

Vikt: -2,6 kg

Midja: -6 cm

Vilopuls: -8 slag/minut


Så ja, vad ska man säga? Det funkar ju att äta lite annorlunda och träna, men jag kommer inte fortstta träna 1 timme om dagen, det blir verkligen sån himla tristess, och jag bara lääängtar till den 1 mars! :S
Nu kanske jag låter jävligt dum, med tanke på det underbara resultatet.. Men då får folk tycka det.. Jag ska visst fortsätta träna, men inte VARJE dag .. 4-5 ggr/veckan kanske.. men jag ska också kunna ha helgerna som min "fritid" om man säger så, där jag ska slippa träna och kunna unna mig en jävla pizza någon gång då och då, och kunna äta mitt godis om jag vill.. UTAN att någon säger fy skäms, sånt FÅR väl INTE DU äta???
Nej jag gör vad jag vill faktiskt .. :) 


Men jag fotsätter kämpa mot mitt mål. :)

Nu ska jag äta frukost. Sen blir det rasta hundarna och efter det blir det till å börja packa.. För den åker vi på cinderella kryssning imorgon! ;D Gööött!!


Ha det bäst alla!
Tjingeling. :)

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards