tsomitiger

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Therese Jäger - 27 februari 2013 18:52

Precis slängt i mig en halv barnpizza shär näst sista dagen av FF ... Riktigt gott var det å jag ångrar det verkligen inte. :) Har ju inte hållt mig till FF alls dem senaste 2 veckorna.. äter mycket mindre än vad jag ska.. menmen! 

Det var helt enkelt bara inget för mig. :) Jättekul för alla det funkar för. :)


Imorgon har jag och min fina varit tillsammans i 3 år. :) Tiden bara springer iväg. Och jag älskar han bara mer och mer för varje dag som går! :) <3

Imorgon blir det massa mys med hjärtat, vi ska ut och äta och sen hitta på något, men vet inte vad än. Men det ska vara romantiskt och speciellt! :) Är det någon som har tips, så får ni gärna komma med dem. :)

Sen i helgen blir det massa andra trevligheter! :) Alltid kul!


Idag har vädret varit helt underbar, och jag blir på sånt toppen humör. 10 grader i solen, ååå de är så gött! :) Hoppas det blir lika varmt å skönt imorgon. :) Ska städa och tvätta bilen innan vår lilla roadtrip. :)


Om en stund blir det duschen och kvällsrundan med hundarna.. Sen slänga sig i en renbäddad sen! :) Nästan det bästa som finns. :)


Ha det bra alla. :)

Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards