tsomitiger

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Therese Jäger - 18 februari 2013 12:18

Som jag skrev i förra inlägget .. DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÅKIGT!!

Och ända sedan jag var iväg på kryssning förra onsdagen, så har jag inte hållt mig för fem öre till FF!

Och jag kommer nog aldrig någonsin göra det igen ..

Jag förstår inte dem människor som säger att det är kul att träna exakt samma träning 1 timme om dagen, VARJE dag .. det är frukstansvärt uttråkande .. mår illa bara jag tänker på att behöva göra det!
Samma sak med maten, hur kan man påstå att den är god ? 
Hell no, smakar inte ett piss å man får inte ha någon sås osv.. Nej verkligen ingenting för mig!


FF funkar säkert jävligt bra för vissa (funkade bra för mig så länge jag orka stå ut), men nej det var det tråkigaste jag någonsin har gjort..
Sen får alla tycka att jag är dum i huvudet som ger upp.. men jag fixar detta på mitt eget sätt istället. :)
Så jag kan må bra psykiskt också.. inte bara fysiskt!! Man vill ju verkligen kunna unna sig något då och då utan att känna att man är misslyckad!


Menmen, som sagt ni som vill får gärna tycka att jag är fruktanavärt korkad! Men försök då själv att sätta er i min situation.. och se hur jävla enkelt det är!


Nu till något roligare, världens finaste sötaste lilla lillebror fyller hela 10 år idag! :O Han blir såååå stor min lille fjomp! Grattis till honom! <3 <3 <3 <3 <3 Looove you!


Nu ska jag kolla lite glee!

Ha de bäst!
Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards