tsomitiger

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Therese Jäger - 3 maj 2012 09:48

aaaahhhh, det är BARA 12 dagar kvar, det är helt sinnessjukt! =O

Nu börjar jag väl känna mig mer och mer nervös och går och säger för mig själv typ "jag vill inte dö, jag vill inte dö" .. Lite dramatiskt kanske, men vafan, JAG VILL INTE DÖ! Jag är ju som jag sagt innan a little bit of a drama queen!


Dem här 12 dagarna kommer bara flyga iväg, för snart är det helg och då hittar man alltid på massa skoj så snart är helgen slut och nästa vecka ska jag ju jobba, så den veckan kommer gå skit snabbt och sen är det typ den 15. =D aaaahhh!!! GÖÖÖÖTTTT.


Idag började jag då flyta (för er som inte vet, så säger man så när man går på pulver diet.) Än så länge så känns det väl nästan helt okej.. Bara huvudet som värker som ett as, men får ju inte ta ipren längre.. =/ så får väl dricka en jävla massa vatten och hoppas att huvudvärken försvinner. =)

Jag tror det kommer gå hur bra som helst att flyta fram till OP. Det är ju inte så lång tid, plus att jag har klarat det innan. =)


För en liten stund sedan så var jag hemma hos Ida & tog emot Gunhild (idas moppe). Det gick jätte bra. Så senare idag/kväll så kör vi en runda till ulricehamn för att se vilken väg ida ska ta till jobb. =)


Nu ska jag gå ut i solen och bränna mig lite grann, så man slipper vara blek som ett lik. =)

Ha en suuuper najs dag!

Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards