tsomitiger

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Therese Jäger - 14 maj 2012 21:30

Nu är det dags för att packa väskorna inför sjukhus vistelsen. =)

AAAHHH, snaaarrttt är dagen med stort D kommen. Nu ääärr jag uppspelt och nervös kan jag säga. =)

Men tänkte dela med mig av min checklista, och ni får gärna säga till om där är något ni tycker jag missat. =) hehe


  • Laptop m. filmer + laddare
  • Hörlurar
  • Bok
  • 2 Mjukisbyxkor
  • 1 Leggins
  • 2 Stora tröjor
  • 1 Tjocktröja
  • 3 Trosor
  • 3 Strumpor
  • Tofflor
  • Vitaminer
  • Modifast
  • Mobil + Laddare
  • Tandborste + tandkräm
  • Schampoo + tvål
  • Sminkväska m. Deodorant + hårborste
  • CPAP
  • Pengar
  • Kallelse
  • Frikort
  • Legitimation
  • Hudkräm

Det var nog allt jag kom på. =) haha När jag väl kommer till sjukhuset så har jag säkert glömt hälften.


Nu ska jag packa allt det där och sen hoppa i duschen sen blir det sängen för min del. =)

Nattinatti alla! =)

Av Therese Jäger - 14 maj 2012 09:59

AAAHHHH IMORGON ÄR DET DAGS FÖR OPERATION!! KAN NI FÖRSTÅ, IMOOOOORRRGOOONN!

Imorgon börjar mitt nya liv, och det ska bli så fruktansvärt skönt kan jag meddela.=)


Ställde mig även på vågen i morse, mest bara för skojs skull.. OCH DEN VISADE 126,2 kg. sjuuuukkt. Det innebär att jag gått ner ytterliggare 1,1 kg. =) wiiieee. Nu har jag gått ner 15,7 kg totalt! =D FY FAN VAD JAG ÄR BRA!


Det blev även lite bilder fotat igår.. Riktigt hemskt må jag säga.. Jag tycker det ser ut som att jag är större på efter bilderna än före, menmen ni får granska dem själv och se vad ni tycker. =)

     

(Det går att förstora bilderna om man klickar på dem)


Bilderna är tagna närmre denna gången, så det kanske är därför jag tycker att jag ser större ut. Men kommentera gärna och berätta vad ni tycker. =)


Om ett tag bär det in till U-hamn för att handla lite. Sedan blir det bussen till Götelaborg för att hämta finaste pappa. =) <3 Wiiieee..


Nu får ha en toppen dag för det ska jag ha. =)

Tjingeling. =)


Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards