tsomitiger

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Therese Jäger - 12 maj 2012 19:02

Det blev inga hemska foto fotade idag .. Min kära sambo har varit väldigt frånvarande hela dagen och jag kan inte både vara framför kameran och bakom kameran samtidigt.. Det blir en aning svårt..


Och för tillfället har min älskade ett migrän anfall så han ligger och vilar ( staackare ='( ), så det får bli fotografering imorgon istället antar jag! =/ =)


Hade bestämt att vi skulle kolla på bio idag, jag & hjärtat, men han fick ju som sagt ett migränanfall så jag gick in på bekräftelsen på mailen och skulle kolla om man kunde ändra dag eller något, och där såg jag då att hjärtat köpt biljetter till oss i morgon. =) Så tur i oturen så är det imorgon vi ska på bio istället. =)

Har längtat såååå länge efter den filmen. Vi ska titta på Avangers. =) WIIIIEEEE!!



Nu ska jag mysa ner mig i soffan eller sängen ett tag. Sen imorgon blir det städning i resten av huset och på kvällen bio. SEEEEEEN ÄR DET MÅNDAG & PAPPI KOMMER!! =D=D=D WIIIEEE <3<3


Ha en trevlig kväll alla. =)

Av Therese Jäger - 12 maj 2012 10:48

Idag blir det röjning av gäst rummet, där först pappa ska sova en natt. =)

Och sen mamma mfl. ska sova ett par nätter. =) SKOOOOJJ!


Men först och främst bär det av mot U-hamn för att köpa lite vitaminer och grejs.. Och som jag förstått det på läkarna så behöver jag bara köpa en sort nu, altså multivitamin-och mineral tablett. Någon som vet vad som är bra som kan berätta det för mig? =)

Sen efter OP får jag recept på resten av alla mediciner och mojs jag behöver ? Eller har jag fel ? Någon som vet ?

Nu blir jag helt nojjigt! GAAHHH..Aja, det får väl bli som det blir. =)


Ska även fota lite idag, när min kära sambo behagar att gå upp från sängen. =)

Det är ju faktiskt exakt 4 veckor sedan dem förra fotona togs.


Menmen.. Ni får ha en trevlig dag alla. =)

Toodiiloo.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards