tsomitiger

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Therese Jäger - 16 maj 2012 12:59

Enligt sjukhusets våg, så vägde jag igår innan OP 125 kg exakt..

Så därför får jag gå in och ändra lite på det som jag skrev igår..

Visserligen bara 4 hg, men det är ändå så pass mycket att jag måste ändra. =) hehe

Så med andra ord har jag gått ner 16,9 kg och inte 17,3 kg.. Men vad fasiken, det är ändå grymt jobbat. =)


Nu har pappa & min älskling varit och hälsat på mig, sååå skönt med lite sällskap. =)

Älskar er sååå förbaskat mycket. <3<3<3


Så Det blir att kolla lite film nu i väntan på att Alex & Ida ska komma.. =) wiiieee. <3<3<3


Ha nu en fortsatt trevlig dag. =)

Av Therese Jäger - 16 maj 2012 10:53

Ja då har jag fått komma upp till avdelningen. :)

Operationen gick hur bra som helst igår. Jag tror att klockan var 10 eller nått när jag tittade på den första gången på uppvaket.

Jag fick ju sova på postoperativa avdelingen en natt så dem kuna ha lite extra koll på mig eftersom att jag har min CPAP.. Men allting var lungt. Jag hade bara väldigt ont i magen och mådde ganska illa.

Jag kräkte, men jag kräkte bara luft eller gas eller något så det var lite jobbigt ett tag..


Men idag mår jag mycket bättre och nu får jag ju lov att ha min telefon & dator igen. :) skööööönt, kan ta mig tusan inte leva utan telefon & dator. haha idag har jag bara lite smärtor i magen (förståligt)

 som kommer till och från .. Annars är allt okej. =)


Under detta inlägget har här varit lite olika personer inne hos mig och pratat lite.. Den ena berättade att jag blir utskriven imorgon. =) Sköönt. Saknar min fina sambo och mina hundar och såklart min sääääng!!


Lite senare idag kommer pappa & min fina sambo och ikväll kommer mina fina vänner och hälsar på mig. :) Ni är bäst! <3


Nu orkar jag inte skriva mer. Utan nu ska jag ut och vandra lite i korridoren sen blir det nog en film. =)

Ha en bra dag alla!


Och tack föör allt stöd jag har fått. =) Alla är jätte snälla.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards