tsomitiger

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Therese Jäger - 1 maj 2013 22:08

Börjat ta dagliga promenader på minst 1 timme, och efter bara 3 dagar ser jag framsteg, jag går fortare och det känns inte lika tungt. =)

Jag ville verkligen bara gå och lägga mig i sängen när vi kom hem från Borås och Ulricehamn innan, men jag tog mig i nacken och drog ut på min powerwalk, och fan vad skönt det var. =)

Jag har gått från en snitthastighet på 13 minuter/kilometer till som idag då en snitthastighet på 9,44 minuter/kilomter. =) 

Är faktiskt lagom stolt över mig själv. Och framåt ska det gå..

Jag har satt ett mål på 6 minuter/kilometer, så att jag kan gå 1 mil på 1 timme. =) Och dit ska jag komma. Sen när jag kommer dit, det får ödet bestämma. =) Det får ta den tid det tar, bara jag kommer dit. =) Jag fortsätter kämpa på!

Avstog även alkoholen på valborg igår, då jag försöker göra allt för att inte stå still i vikt längre. =)
Vi bestämde istället för att ha en myskväll med lite spel och gott att äta med Alex och Erik.. Men istället för att ha godis (som är sjukt gott och nästan ett måste på en myskväll) valde vi att vara snäppet nyttigare och tog gurkstavar, morotsstavar och paprikastavar och dippade dem. =)

Är även här impad över mig själv, då jag i alla mina "vuxna" år har festat på valborg, det är liksom tradition. =) Men icke i år. =)

Vi hade iallafall en riktigt trevlig valborg. =)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det till å mysa ner sig i sängen för min del. =)

Godnatt alla fina.

Ha det bäst!

Tjingeling.

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards