tsomitiger

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Therese Jäger - 20 mars 2012 23:28

Nyss duschat med älsklingen min. Nu tar jag sista modifasten för denna dagen. =)
Ännu en dag avklarad, fan vad stolt jag blir över mig själv. Visst humöret är inte att leka med, men jag har gett mig tusan på att klara det här utan att fuska!!!


Fick även hem mina nya leverans på två veckors modifast diet. Tänkte att jag skulle testa soppan med smaken potatis-purjolök, men jag skulle följa min magkänsla och inte gjort det, för som jag misstänkte så avskydde jag den där jävla soppan. Den är illgrön (bild kommer imorgon) och smakar fan, rent ut sagt. "/ Tråkigt måste jag erkänna, med tanke på att det kändes väldigt bra att sitta och äta "middag" tillsammans med min sambo.


Har små funderingar på om jag får lov att äta puddingarna, dem blandar man ju likadant, med vatten och pulver och det är ju modifast, så det borde jag.. Eller ? hm, kanske får ta och ringa dietisten innan man beställer dem. =)


Nu blir det sängen för hela slanten, och snart väntas det vågen .. =) Ska bli intressant och se hur det ser ut efter en vecka!



Godnatt alla fina.. =)

Av Therese Jäger - 20 mars 2012 12:58

Fick ett mycket oväntat samtal av en väldigt saknad vän. :)

Vi hade väldigt mycket att prata om, det blev ett långt samtal. Gud vad jag har saknat dig bästa!


Idag har jag varit inne i U-hamn på af på sånt trams möte som jag redan varit på en gång innan.

Nu sitter jag här och försöker hitta jobb eller en utbildning som kan passa mig. Lyckas inte jättebra.


Idag är 7e dagen på pulverdieten, och det är rent ut sagt ett helvete. Magen kurrar hela tiden, huvudet håller på att sprängas i sönder (fast jag dricker mina 2,5l vätska/dag), har absolut ingen ork till någonting. Tänkte att jag skulle dra till gymmet att träna, men det kommer inte gå, har inte ork. Mina små promenader klarar jag av, inte mer. Och inte så mycket som jag skulle vilja.


Men imorgonbitti ställer jag mig på vågen och kollar måttbandet, för då har jag använt denna dieten i en vecka. Så då hoppas jag på roliga siffror så jag får lite ny motivation till detta. 


Haaaj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards