tsomitiger

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Therese Jäger - 23 mars 2012 21:54

Det får bli ett sista inlägg för idag, under tiden som jag tittar på jiddra inte med Zohan. =)

En bra film tycker jag, men det hade varit roligare om min sambo hållt mig sällskap.

Min bättre hälft håller fortafarnde på min sin bil, han bytar avgassystem, så visst får det lov att ta tid, men vaaafan! Någon måtta får det vara tycker jag allt. =) hehe


Förhoppnigsvis så kommer han väl snart in så vi kan mysa ordentligt.


Jag är egentligen inte speciellt glad över att det är helg, för jag förknippar fredagar och lördagar med godis och god mat och just nu är jag fruktansvärt godis sugen och vet inte hur fan jag ska klara mig utan godis mm. till op! :/ Jag skulle nästan kunna göra vad som helst för lite godis eller chips, eller varför inte en grillad flintastek? åååhh, maaat. Nej, nu är jag bara tramsig, detta ska jag klara av. =)

Hoppas sambon min kommer in snart så jag får annat att tänka på!


Hoppas alla har en skön kväll. :) Godnatt!

Av Therese Jäger - 23 mars 2012 18:57

Jaha, då var denna dagen snart också slut. Suttit och solat i stort sett hela dagen. Fick även oväntat besök, fina ida & alex kom förbi en runda och har nyss åkt hem. Alltid lika trevligt. =)


Huvudvärken har börjat komma tillbaka igen, värre än innan. Men det beror kanske inte på "maten" utan på min allergi. Det är ju faktiskt vår nu och pollen börjar komma, så får väl ta min medicin så kanske den släpper.


Annars har dagen varit hur bra som helst, hundarna har varit hur snälla som helst i hundgården och inte sagt allt för mycket. Nu väntar jag bara på att älskling ska sluta hålla på med sin *pip* bil så att vi kan mysa.

Ikväll blir det förhoppningsvis film mys med älskling för imorgon bär det av till Tranemo och Mister Frodwin och Miss Sturesson, för spelkväll. =) (hoppas brudarna på iallafall)


Ha en trevlig kväll gott folk!

Av Therese Jäger - 23 mars 2012 11:35

Då var man inne på dag 10 nu, känns riktigt bra dethär. =) Jag läääängtar som tusan til op. Vill ha brev nuuu så jag kan få veta datum. Hoppas på att op blir om ett par veckor, så det inte dröjer så himla länge till. 

Idag känns som ännu en bra dag, jag är bara så otroligt glad över att detta händer just mig, att jag får denna möjligheten. Det finns ingen som är gladare än mig, jag älskar mitt liv, och vill verkligen leva det till fullo, och det kan jag göra nu när jag fått op och förhoppningsvis allt kommer bli bra. =)


Wiie, idag är verkligen en bra dag. =)



Vill tacka alla fina vänner och min fina familj som stöttar mig till tusen, ni är det bästa som finns. Utan er hade detta aldrig varit möjligt. =) Det är ni som gjort det möjligt för mig att förändra mitt liv, och jag är så otroligt tacksam för det. <3


Hoppas alla andra har en lika bra dag som mig.=) Pusss heeej!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards