tsomitiger

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Therese Jäger - 30 mars 2012 11:24

Godmorgon godmorgon! =)


Då var vi inne på dag 18 nu då, snart tre veckor avklarade, och jag hoppas på attr det bara återstår 3 veckor efter det. Om jag tror rätt så ska detta snart vara över. =) Har jag fel så kommer det vara 6 veckor kvar. =/ Det hoppas vi inte på.


Har börjat må illa av dieten, så fort jag "ätit" så mår jag jätte illa och håller på att spy, det går visserligen över efter en stund, men ändå skit jobbigt. Jag tyckte drickorna var goda i början, det gör jag definitivt inte längre. Dem går väl fortfarande att dricka, men det är precis. IIIISSSCCHHH.. Säger jag bara.


Funderar lite på om man får lov att byta diet, altså från modifast till nutrilett eller cambridge(?), för det kan ju isåfall göra det lite lättare, dem sista veckorna .. =) Hmm, får väl fråga det på tisdag också!


ÅÅåhhh, jag kommer inte komma ihåg en ända fråga på tisdag kan jag lova, jag kommer glömma bort allt totalt, så hoppas verkligen på att älsklingen kan följa med mig, så han kan hjälpa till att ställa frågor, det är alltid bra att ha någon annan med sig, som kan ställa frågor och hjälpa till att komma ihåg allt dem säger. =) Får hoppas han får ledigt bara.


Nu börjar det närma sig besöket med stormsteg, innan man vet ordet av det så är helgen över och då är det bara måndag kvar. Yeeey, gud vad jag längtar. =)


Nej, nu ska jag spela lite forza och fördriva tiden.. Ha det fint alla. =)


Peace.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards