tsomitiger

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Therese Jäger - 29 mars 2012 13:55

Ja, här rullar dagarna på som dem ska. =) Lite lång tråkigt att gå hemma, men det löser sig väl så småningom. Ighår var jag på intervju i Borås, ett sommarjobb inom LSS. =) Hoppas på att det blir bra, hade varit kul att testa på.


När älsklingen kom hem från jobb igår hade han med sig ett xbox 360 .. ^^ ( jag har velat ha ett xbox länge ) Sååå, jag blev ju lite smått glad, men även lite irriterad över att man inte behöver ha 3 datorer, ett wii, ett ps3 och ett xbox 360 .. Menmen, det är hans pengar. Kvällen slutade med att vi satt och spelade forza typ halva natten! =) Mee like.


Jag har varit hemma så länge nu att jag har börjat tappa bort vilken dag det .. Hela morgonen har jag trott att det varit fredag, men det är ju förtusan bara TORSDAG! =O Jag vill att dagarna ska gå fort som in i tusan så det kan bli tisdag och jag får träffa läkaren. Och får ett fast datum för op. wiiiiee, ooh jag längtar som tusan. =)

Och om inget ändras så är det ju 47 dagar till op! Det låter inte jätte länge egentligen, men när jag tänker efter så är det ganska länge ändå.. =P Meeen vafan, det ska nog gå. =)


Nej nu ska jag sätta mig och spela lite forza eller kanske titta lite på bolibompa. ^^ Varför inte ? =D haha


Ha det bra alla. =) Tjingeling.


 

(Jag älskar studsmattor. =D)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Therese Jäger 24år
Västra Götaland, Ulricehamn

Start vikt
141,9 kg BMI: 51,2

9 veckor (innan op)
125 kg (-16,9 kg)

151 veckor (efter op)
105,6 kg (-19,4 kg)

Totalt: -36,3 kg

BMI

BMI Test - räkna ut BMI

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

ghdfdf


Ovido - Quiz & Flashcards